Культові образи з фільмів Ельдара Рязанова
Опубликованно 01.01.2018 11:02
Ось вже загадка століття: кожен рік, протягом вже багатьох десятиліть, ми, немов зачаровані, переглядаємо одні і ті ж кращі новорічні фільми – старі добрі комедії Ельдара Рязанова.
Завдяки генію рязанова ми всі пам'ятаємо культові образи Людмили Гурченко, Барбара Брильська, Аліси Фрейндліх і Лії Ахеджакової в кіно, і в новорічні свята насолоджуємося улюбленими стрічками і прекрасними образами минулої епохи.
«КАРНАВАЛЬНА НІЧ»
Людмила Гурченко, "Карнавальна ніч", 1956 р.
Фільм-символ хрущовської відлиги, став вирішальним у кар'єрі і всенародної любові Ельдара Рязанова в СРСР. У «Карнавальній ночі» Людмила Гурченко вперше в СРСР з'явилася у вбранні силуету New Look, створеним Крістіан Діор в 1947 році і став уособленням післявоєнної жінки 50-х років. Проте в 1956 р. радянські жінки все ще носили сукні воєнних часів, а «стиляги» та інші західники поносились режимом і висміювалися в сатирі, незважаючи на "відлигу". «Карнавальна ніч» вперше показала і зарубіжний фасон жіночого сукні, передбачав мініатюрну фігуру і тонку талію, незвичні для радянського ідеалу жінки, і джазовий оркестр, і чечітку.
Людмила Гурченко, "Карнавальна ніч", 1956 р.
За одну карнавальну ніч героїня Людмили Гурченко – Оленка Крилова – стала відкриттям нового радянського покоління, а сама актриса – новою іконою стилю. Згодом Гурчено вважалася однією з найбільш добре одягнених акторок радянського кінематографа, а про її талії ходили легенди – адже у «Карнавальній ночі» її обхват становив лише 48 сантиметрів! До речі, після зйомок Людмила Марківна викупила це чорне плаття з муфтою.
«ІРОНІЯ ДОЛІ, АБО З ЛЕГКИМ ПАРОМ»
Барбара Брильська, "Іронія долі"
Вчителька російської мови і літератури Надя Шевельова у виконанні головної красуні радянського екрану 70-х Барбари Брильської, хизується в об'ємній лисячій шапці – що, звичайно ж, навряд чи могло відповідати реальності. Але зате яке поєднання з сукнею з бежевого крепу, в якому Надя зустрічає Новий рік! Ольга Кручиніна, художник по костюмах, постаралася на славу – створила культовий образ 70-х для радянських жінок. Відразу після виходу картини на великий екран по країні прокотилася хвиля наслідувань: жінки всіх віків неодмінно хотіли лисячу шапку «вороняче гніздо», як у Наді, ланцюжок «стебло бамбука», бежеву сукню з довгими рукавами в стилі Ів Сен Лоран і парфуми Lancome Climat, які героїні Брильської подарував Іполит.
«СЛУЖБОВИЙ РОМАН»
Аліса Фрейндліх, "Службовий роман"
Образ Мимри у виконанні Аліси Фрейндліх, здається, став першим экранизированным жіночим образом у стилі нормкор для СРСР. Аскетична манера одягатися, властива Людмилі Прокофьевне, сьогодні, навпаки, виглядає свіжо і актуально – ніби тільки що з чергового лукбука, та ще і ці окуляри в товстій масивній оправі! Однак за законом часу і жанру Мимра повинна перетворитися в ефектну жінку – таку, якою її розуміли в СРСР. «Чоловіки таку жінку не пропускають», – вчить Мимру модна стильна секретарка Вірочка, одягнена за останньою модою радянських 70-: жіночі, джинси кльош, в'язані кардигани в дусі хіпі, замшеві чоботи-панчохи і т. д.
Лія Ахеджакова, "Службовий роман"
Між іншим, Фрейндліх брала активну участь у складанні образу своєї героїні – сама відшукала в надрах костюмерній «Мосфільму» куций костюмчик 52-го розміру, а плаття в клітку з синім коміром потім використовували у фільмі «Екіпаж».
Категория: Спортивная Мода