Де одягнутися в Україні: плюс-сайз лінійка #LOVEplus для жінок з нестандартними параметрами


Опубликованно 29.12.2017 00:04

Де одягнутися в Україні: плюс-сайз лінійка #LOVEplus для жінок з нестандартними параметрами

У Рубриці «Де одягнутися в Україні» ми розповідаємо про класних українських брендах, історією, концепцією і продуктом яких хочеться поділитися. Сьогодні говоримо про нову плюс-сайз лінійці #LOVEplus, створеної Ксенією Карпенко — в минулому журналістом і засновницею бренду #LOVE.

До #LOVE я працювала у журналістиці, проте любов до створення гарного силуету у мене була завжди. Влітку 2014 року я отримала грант на навчання в Нью-Йорку і повинна була летіти на півтора року, щоб отримати MA в сфері мультимедійної журналістики. Приблизно в цей же час я отримала ще один грант, який згодом став майбутнім чоловіком. Між кар'єрою і сім'єю я вибрала сім'ю. І придумала нову кар'єру. Так і з'явився #LOVE. Це сталося в листопаді 2014 року. На навчання я вирушила пізніше — в 2016 році вступила в британський London College of Fashion, щоб отримати знання у світі моди від визнаних експертів. Як і чому з'явилася плюс-сайз лінійка #LOVEplus

#LOVEplus осінь 2017

До ідеї про лінії plus size я прийшла через два з половиною роки роботи над брендом. І тут все просто — у кожної дівчини є непорушне право подобатися собі. Нехай поки маркетологи і ми, дизайнери, з рекламних плакатів кричимо про інше.

Коли я працювала тільки над #LOVEfp багато жінок, наприклад, подруги моєї мами, у яких розмір XL-XXL, казали: «А ми? Як же ми?» У відповідь я жартувала. Хоча час від часу задавала собі це питання, мовляв, «А й справді, чому я одних помічаю, а інших ні?» Також пам'ятаю, як в бутіку клієнти в розмірі L-XL змінювалися, коли ми їм шили на замовлення одяг. Так, ми часто змінювали лекала вироби з урахуванням особливостей фігури, проте завжди зберігали силует. У кожної жінки на землі є ген «бути красивою». І, знаєте, я жодній жінці не побажаю повірити, що вона некрасива, що вона — не в форматі. Це біда — для жінок і всіх, хто навколо неї. І навпаки, дівчина правильно скроєної одязі, яка формує силует і підкреслює достоїнства її фігури, здатна на краще. Розуміючи це, я не можу не створювати одяг всіх розмірів.

#LOVEplus осінь 2017

Знаєте, на одному з модулів #LCF ми вивчали формування трендів. Лекції проходили в агентствах, які передбачають і формують лукбуки трендів для колекцій світових будинків моди, які задають тон всьому, що носять в світі. Так от розуміння того, що тренд — це абсолютно комерційно створена ідеологія, яка фінансово вигідна тим чи іншим сторонам, дуже протвережує. Я зрозуміла: не важливо, що диктує мода, адже єдиний критерій «модності» — щасливе відображення в дзеркалі. А при правильно підібраному одязі відображення буде виглядати круто.Концепція лінійки

#LOVEplus осінь 2017

Я сподіваюся, що #LOVEplus нагадає кожному, хто доторкнеться до нашого бренду, про те, що дівчина, яка подобається собі, здатна на все найкраще в цьому світі. Ви уявляєте, скільки всього хорошого трапиться, якщо жінки будуть задоволені своїм відображенням? Це і є наша місія. Масштабно? За дрібне ми не беремося.

Повірте, у дівчат з розміром Му такі ж проблеми, що і у дівчат XL. Різниця лише в тому, що перші вважають, що стануть щасливі в розмірі S, а дівчата XL — коли стануть L. І моє завдання, як дизайнера, створювати такий одяг, в якій кожна моя клієнтка, побачивши себе, скаже: «Очманіти, яка я гарна!»

#LOVEplus осінь 2017

Якщо говорити про тих, хто знає мене особисто і може дозволити собі відвертість, то хіт-парад питань звучить так: «А чому plus size? Ти ж така худенька! Зазвичай люди створюють подібне собі», «Ти готуєшся до вагітності і робиш колекцію, щоб тобі було що носити?», «Ну, даєш! А навіщо воно тобі треба?» Якщо говорити про клієнтів і онлайн-аудиторії, ми відчуваємо підтримку — клієнтки приводять своїх мам. І я на якомусь тоншому рівні відчуваю вдячність за «задоволену маму і мінімум часу, витраченого на шопінг». В цілому наше суспільство насторожено ставиться до спроб похитнути скам'янілі стереотипи. Я це розумію. І тому готова чекати.

#LOVEplus осінь 2017

Важко не повірити, що ти якийсь не такий, якщо ми, дизайнери, тільки і шиємо, що розміри XS-M, а маркетологи то і справа випускають реклами, в яких здається, що тільки дівчина з тілом розміру XS отримує щасливе життя. І так довго це нам показують з усіх каналів, що нічого дивно, що ми всі тут в це повірили.

Бізнес це відчуває і створює вишуканий одяг тільки для тих, хто звик балувати себе і подобатися собі. Чому plus size одяг — це переважно балахонистая одяг? Тому що її купують — все просто. Ми ж у #LOVEplus це змінюємо.Чому в Україні мало плюс-сайз брендів

Тетяна Мацкевич для #LOVEplus

По-перше, повірили в те, що щастя заслуговує лише дівчина в розмірі XS, не тільки клієнти, але і самі дизайнери, особливо в сегменті middle class/luxury. Чому? Тому що до нас приходять тільки дівчата з фігурами XS-M. Виходить, що ми всі в цьому колі, з якого можна вийти,тільки подивившись на ситуацію ззовні. До того ж, створення одягу plus size, а ще й одягу, яка формує силует — непросте завдання. На худий будь-яка чорна ганчірка буде виглядати добре, а от створити колекцію для різних типів фігур — це виклик, який потрібно наважитися прийняти. Але це я ще кажу про ідейних речі. Якщо ж говорити про вкладення інвестицій без будь-яких гарантій, то все стає ще темніше.

Тетяна Мацкевич для #LOVEplus

Скажу з особистого досвіду, що дівчата, яких прийнято називати«в тілі», менш охоче витрачають на себе гроші, ніж худі жінки. І це позначається на бізнес-складової дизайнерських колекцій. Тому, можливо, саме це і є причиною такої ситуації в Україні — дизайнери бояться втратити гроші і не хочуть напружуватися, а клієнти, які отримали пишне тіло від бога, повірили, що вони не гідні круто виглядати, подобатися всім і надихати просто своїм красивим видом. Ми в #LOVEfp вже підсадили багато клієнтів на ідею усвідомленого гардеробу, постійно розповідаємо, як з меншої кількості речей зробити більше образів. І про те, що кожен день — крутий привід подобатися собі і надихати оточуючих. Сподіваємося, що #LOVEplus також трансформує дівчат, як це вже робить #LOVEfp.Колаборація з учасницями проекту Model XL

Тетяна Мацкевич для #LOVEplus

Знаєте, кажуть, що, коли йдеш своїм шляхом — Всесвіт тобі допомагає. Коли прийшла ідея створення лінійки #LOVEplus, я і не здогадувалася про проект #Модель XL. Через якийсь час я дізналася, що на каналі «1+1» запуститься таке шоу. Правда, особливого значення я цьому не надала. Ми почали шукати плюс-сайз моделей ще до трансляції шоу, і наш менеджер з проектів якимось своїм секретним чином запросила учасниць, які були в першому випуску. Для подальших зйомок ми вже вибирали учасниць Модель XL лише тому, що моделей плюс-сайз в Україні практично немає точно так само, як і відповідного одягу.

Катерина Рибакова для #LOVEplus

Ми влаштовували кастинги і, в основному, до нас приходили дівчата, які ведуть звичайне життя, і в кращому випадку знімалися два-три рази знімалися в каталозі. Іноді приходили моделі з розміром М — і ми, звичайно ж, відправляли їх додому або запрошували на зйомки для LOVEfp.

Першою на зйомку для #LOVEplus ми запросили члена журі проекту Model XL і першу плюс-сайз модель в Латвії Тетяну Мацкевич. Вона прийняла наше запрошення, прилетіла з Риги на зйомки. Ми вчилися в процесі, і Таня нам здорово допомогла. Можна сказати, вона виконала частину роботи на майданчику, розповідаючи секрети і особливості роботи з plus size моделями. Пізніше ми зняли переможницю проекту Модель XL Марію Павлюк в новорічному кампейне #LOVEplus.

Марія Павлюк для #LOVEplus

Так що нам #LOVEplus пощастило — ми прийняли виклик вчасно. Ідею всього розмірного ряду доносити непросто, і якби не проект Model XL, нам було б ще складніше. Але ми б впоралися.Ціни, силует і посадка

Новорічний кампейн #LOVE

На створення силуету у мене йде найбільше часу. Я багато спілкуюся з дівчатами, які носять одяг XL-XXXL, чую, про яких питаннях гардеробу і комфорту вони говорять. І це ми впроваджуємо в наші колекції. Тканина, яку ми вибираємо для #LOVEplus, часто в складі містить еластан, що забезпечує кращу посадку. До того ж лекала розробляються вручну. Також вручну крояться наші вироби — це забезпечує точений силует, тому наші сукні, за словами клієнток, сідають як влиті.

Однак були і курйози: кілька суконь #LOVEplus ми пошили з рукавами, фасон яких не враховував специфіку рук дівчат з пишними формами. Перешивали. Я до цього ставлюся легко: не помилишся — не навчишся.

#LOVEplus осінь 2017

Скоро вирушаю назад в Англію — стартує навчальний модуль про колекціях #plussize. Безумовно, собівартість сукні #plussize вище сукні більш маленьких розмірів. Тут все — і витрата тканин, і дорога розробка лекал, і вартість пошиття, і ексклюзивність одного виробу. Не один місяць деколи йде, щоб довести плаття до досконалості. Кожен сантиметр довжини має значення.

Нам цікаво створювати образ, який буде служити довго і красиво, не один сезон. І ті, хто це розуміють легко віддають 100-150$ за сукню. Хоча на навчанні мені завжди занижують бали за мої ціни. По всім алгоритмам, плаття такої якості в Європі коштує від 350$. Ми поки на початку шляху, тому ще придивляємося до аудиторії, а вона придивляється до нас. Купити нашу одяг можна на нашому сайті в розділі #LOVEplus, а поміряти — в нашому магазині на бульварі Лесі Українки 7б. До того ж ми завжди допомагаємо тим, хто до нас звернувся, — шиємо сукні з колекції з урахуванням особливостей замовника. Наприклад, дівчині високого зростання в розмірі XL і дівчині низького зростання в розмірі XL ми шиємо різні по довжині плаття. Тому що істинно красивому силуеті кожен міліметр має значення.



Категория: Спортивная Мода