Темна конячка Формули-2. Чого чекати від нового боліда молодшої формульної серії


Опубликованно 25.12.2017 00:47

Темна конячка Формули-2. Чого чекати від нового боліда молодшої формульної серії

Автомобіль майбутнього Формули-2 / фото - офіційний сайт чемпіонату

На легендарному італійському автодромі «Монца», якраз перед стартом 13-го етапу Формули-1, відбулася подія, якій судилося змінити світ молодшої формульної серії. Організатори чемпіонату FIA Формула-2представили новий автомобіль, який дебютує вже в сезоні-2018. Новий болід повністю відповідає всім стандартам безпеки Формули-1, проте його конструкція повністю відрізняється від болідів королеви автоспорту. Втім, як і від «конячок» учасників відродженої Формули-2 сього року.

Болід зразка 2018 року оснащений шестициліндровим 3.4-літровим мотором з турбонаддувм Mechachrome, що забезпечить його 620-ю кінськими силами при 8750 оборотах в хвилину. А ось зовнішній вигляд боліда був створений дизайнерами, які надихалися інноваціями і давно усталеними традиціями Формули-1, що, втім, помітно навіть неозброєним оком.

Але не тільки зовнішній вигляд автомобіля перетерпів зміни. Так інженери повністю оновили систему безпеки при режимі віртуального Safety Car, змінили характеристики системи навантаження зниження DRS і максимально вдосконалили всю електроніку боліда. Зазначимо також, що в плані безпеки зроблений ще один значний крок – автомобіль повністю пристосований до використання системи Halo, появи якої не уникнути навіть головному автомобільному чемпіонату планети.

Також була проведена робота по модернізації аеродинаміки, що, на думку генерального директора Формули-2 Бруно Мішеля, дозволить зробити обгони більш цікавими і тим самим поліпшити гонки для вимогливих вболівальників.

Виглядає досить цікаво / фото - Twitter Формули-2

Всупереч цьому, творці цього примірника стверджують, що витрати команд на забезпечення життєдіяльності нового автомобіля залишаться на рівні 2017 року, що, звичайно, не може не радувати. До того ж, болід вже пройшов всі необхідні обкатки на треку «Маньї-Кур» у Франції, довівши свою працездатність. В іншому, творців це не зупинило – вони планують проводити удосконалення автомобіля в рамках програми розвитку протягом решти частини поточного сезону, що дає гарантію на виключення навіть найдрібніших помилок в конструкції до того, як він буде переданий командам. Відзначимо, що команди отримають нову «конячку» вже в середині січня 2018-го. Цього часу буде цілком достатньо, щоб звикнути до всіх нововведень і нюансів ще до перших офіційних тестів Формули-2.

Ось що про новому боліді заявив Чарлі Уайтінг:

«Презентація автомобіля Формули-2 зразка 2018 року – дуже важливий момент для FIA, адже таким чином ми завершили спорудження піраміди одномісних автомобілів, починаючи з картів і закінчуючи самою вершиною світового автоспорту...

Для Формули-2 це означає, що нам був необхідний автомобіль, який буде не тільки виховувати, але і дозволять гонщикам, майбутнім пілотам Формули-1, сяяти ще яскравіше. Автомобіль був розроблений з урахуванням поліпшення естетичного вигляду та забезпечення найвищого рівня безпеки, щоб в остаточному підсумку бути максимально близьким до боліду Формули-1 в обох цих пунктах».

Чарлі Уайтінг, Росс Браун, Бруно Мішель і Маріо Ізола / фото - Twitter Формули-2

Такий болід буде використовуватися чемпіонатом Формула-2 як мінімум три сезони і, безумовно, як мінімум, приверне до молодшої формульної серії не тільки додатковий інтерес з боку фанатів, але і велику зацікавленість гонщиків відчути себе пілотом Формули-1.

Тепер залишається лише дочекатися, коли ж ця темна конячка, яку ми бачили і про яку ми вже так багато знаємо, покаже себе в ділі!

Нагадаємо, що раніше у Бельгії завершився восьмий етап Формули-2 в сезоні-2017. Першу гонку виграв Шарль Леклерк, однак після заїзду він був дискваліфікований, віддавши перемогу в руки Артема Маркелова. А ось недільний спринт приніс першу перемогу у молодшій формульної серії бразильцеві Серхіо Сетте Камаре.

Технічні характеристики боліда(в дужках вказані параметри автомобіля 2017 року):

Довжина: 5224 мм (5065 мм)

Ширина: 1900 мм (без змін)

Висота: 1097 мм (1072 мм)

Колісна база: 3135 мм (3120 мм)

Загальна вага з гонщиком: 720 кг

Прискорення від 0-100 км/годза 2.9 секунди

Прискорення від 0-200 км/годза 6.6 секунди

Максимальна швидкість: на треку «Монца» із застосуванням аеродинамічних пакетів: 335 км/год.

Коробка передач: шестиступінчаста

DRS: аналогічна Формулі-1

Паливний бак: 125 літрів

Гальма: шестипоршневі моноблоки



Категория: Авто Спорт