Victoria Gres переходить на see-now-buy-now: «Клієнти купують нові "луки" після постів в FB»


Опубликованно 04.11.2017 12:00

Victoria Gres переходить на see-now-buy-now: «Клієнти купують нові

Fast fashion диктує умови на ринку: в гонитві за Zara бренди один за одним відмовляються від участі в Тижнях моди і переходять на систему продажів see-now-buy-now. Розповідаємо, чому український бренд Victoria Gres відмовився участь в Ukrainian Fashion Week у цьому сезоні і переходить до системи продажів, про яку сьогодні говорять усі.

Графік показів на Тижні моди не відповідає графіку реальних продажів в магазинах, і в результаті брендам і дизайнерам доводиться задіяти вдвічі більше ресурсів для того, щоб залишатися на плаву. Так, Mulberry оголосили, що замість того, щоб представити колекцію весна-літо 2018 на Тижні моди в Лондоні у вересні, бренд буде проводити приватні зустрічі з пресою і покупцями в Лондоні і Парижі, щоб показати їм колекцію і повернутися до графіку в лютому наступного року як бренд see-now-buy-now.

І якщо деякі хоча б частково можуть дозволити собі і те, і інше ? як, наприклад, Burberry, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger і Moschino, то раніше йшов з Нью-Йоркського Тижня моди і оголошував про старт роботи в системі see-now-buy-now Tom Ford змушений був повернутися до традиційної моделі продажів, згідно з якою колекція надходить в магазин через півроку після презентації на Тижні моди.

Victoria Gres осінь-зима 2017/18

Бренд Victoria Gres змінює маркетингову стратегію роботи на ринку України та концепцію презентації нових колекцій, переходячи на режим роботи see-now-buy-now. Команда бренду прийняла рішення не брати участь в українських тижнях моди і вважає нову концепцію більш ефективною для розвитку бренду, який зараз посилено розвиває міжнародний рітейл і для цього переніс керуючу компанію у Великобританії, а так само переносить розміщення замовлень на виробництва за межами України. Вже сьогодні можна анонсувати перезапуск лінії одягу GRES demim, яка виробляється в Туреччині.

Victoria Gres осінь-зима 2017/18

Друга причина переходу на систему see-now-buy-now ? наступ digital-епохи. Коли колекції надходять у продаж відразу після презентації на подіумі, купують їх найчастіше саме онлайн, часто ? через соцмережі. «Сьогодні у офіційної сторінки Victoria Gres у Facebook 49 тисяч передплатників. Кількості шанувальників бренду і, відповідно, онлайн-продажу постійно зростають. Відчутна частка продажів здійснюється через Messenger, і ми констатуємо, що наші клієнти купують нові луки досить емоційно і саме після переглядів нових постів в FB», ? коментує власник ТМ Victoria Gres Аркадій Маслов.Наші клієнти купують нові луки досить емоційно і саме після переглядів нових постів в FB.

Нагадаємо, що до Victoria Gres в Україні про перехід на систему see-now-buy-now оголошував бренд Chakshyn, але хлопці знову показали колекцію в рамках MBKFD. До речі, в цьому сезоні Mersedes-Benz Kiev Fashion Days представили інноваційний проект Seenow/Buynow, організований командою MBKFD і онлайн-рітейлером modnaKasta. Завдяки такій співпраці речі з показів можна було купити відразу з подіуму і отримати вже через 3 тижні.

Victoria Gres осінь-зима 2017/18

Від участі в київських тижнях моди відмовилися і інші бренди: BEVZA ? показ відбудеться 10-го вересня у рамках Neрw-York Fashion Week, після чого коллекциия буде представлена на паризькому шоурумі; бренд BEKh також проводить презентацію колекції закордоном ? на Міланському тижні моди, так як переходить на виробництво в Італії; Litkovskaya покаже колекцію на Paris Fashion Week; FINCH тимчасово відмовилися від участі в тижнях моди і занурилися в рітейл ? нагадаємо, що після відкриття Цуму в універмазі представлений корнер бренду. sasha.kanevski не заявлений в розкладі ні однієї з київських тижнів моди, своє рішення не коментує.



Категория: Спортивная Мода