Де одягнутися в Україні: романтичний і амбітний бренд Julia Gurskaja
Опубликованно 26.10.2017 13:39
У Рубриці «Де одягнутися в Україні» ми розповідаємо про класних українських брендах, історією, концепцією і продуктом яких хочеться поділитися. Ми вже розповідали про молодий дизайнерської марки Julia Gurskaja: про бренд писав британський Vogue, в його кампейне знялася відома топ-модель Наталія Піро, а одяг Julia Gurskaja продається не тільки в Україні, але і в Нью-Йорку.
Засновник і креативний директор бренду ? Юлія Гурська. У минулому сезоні Mersedes-Benz Kiev Fashion Days Юля представила колекцію в рамках програми Fashion Scout Kiev. Розповідаємо про головне: де, як і ким створюється одяг Julia Gurskaja, чим відрізняється асортимент нью-йоркського бутіка від того, що воліють носити українки, і яку роль у долі бренду зіграла топ-модель Наталія Піро.
КОНЦЕПЦІЯ БРЕНДУ
Юлія Гурська
З виробництвом одягу пов'язана я давно: багато років трудилася, керуючи іншим брендом, який виробляв класичну, спокійну одяг. А я ? амбітна і активна, не могла стримувати себе в руках, і в травні 2015 року вирішила спробувати свої сили і творчі пориви, створивши бренд Julia Gurskaja.
Бренд рухається в дусі часу: швидкість, виражений індивідуалізм і безмежні можливості як розпізнавальний ознака нашої епохи. Ми намагаємося виходити за рамки стандартного уявлення про моду. При цьому наші колекції завжди прагнуть передати відчуття романтичності, інновацій і комфорту. Так як бренд молодий, я не можу ще чітко сформулювати ДНК, але, думаю, в концепції завжди буде гра кольору і оригінальні колірні поєднання.
ВИРОБНИЦТВО
Я співпрацюю з багатьма виробництвами, але колекції бренду Julia Gurskaja створюються тільки на нашому власному виробництві, під моїм пильним контролем.Це невелика, затишна і комфортна фабрика з 7-10 чоловік в Одесі.
ТКАНИНИ
Тканини для пошиття я вибираю завжди різні, не прив'язуюсь до одного виробника чи фабриці. Це залежить від посилу колекції і від тієї задачі, яка стоїть перед тканиною в кожному конкретному випадку. У нас є постачальники італійських і французьких тканин. Нещодавно ми уклали договір на поставку тканини з маленької французької фабрикою Dutel, яка виробляє приголомшливі жакардові тканини. Фабрика працює з найбільшими європейськими та американськими марками, виробниками модного одягу. Крім того, в команді Dutel працює 15 дизайнерів, які створюють дві колекції тканин на рік. Кожна з них включає в себе близько 350 найменувань. Це дозволяє знайти потрібні тканини, відштовхуючись лише від моїх особистих побажань.
КОМАНДА БРЕНДУ
Юлія Гурська
У нас не дуже велика команда, що працює в офісі. Весь колектив знаходиться на території нашого виробництва, що дуже зручно. Раніше ми працювали порізно, і мені доводилося розриватися між офісом і виробництвом. Тепер же все стало набагато простіше.
Всі мої ідеї в життя втілює технолог і модельєр-конструктор. Їй, звичайно, не просто зі мною, але вона молодець. Ми навчилися розуміти одне одного з півслова і дивимося на вироби одним поглядом. Також мені дуже подобається, як працює наш SMM-спеціаліст: її роботи ? фантастичні, я часто надихаюся ними. І, звичайно ж, хочеться відзначити молоде, але дуже амбітна PR-агентство Ладика Костандяна і його простір JUST IN SPACE ? вони допомагають рухатися бренду вперед.
ПРОДАЖІ В НЬЮ-ЙОРКУ
Речі бренду почали продаватися в Нью-Йорку в червні цього року. Це була фантастична історія. Мені написала вночі моя улюблена модель Наташа Піро, що є дівчина, теж дизайнер, і у неї до мене хороша пропозиція. І як же я була здивована і шокована, коли зрозуміла, що ця дівчина ? український дизайнер Ганна Сокіл, засновник і креативний директор бренду WeAnnaBe! Аня розповіла, як працює простір Flyingsolo, де зараз продається одяг Julia Gurskaja, які ключові моменти у співпраці, і дала ряд рекомендацій щодо асортименту. Я дуже вдячна їй за це!
Головна умова ? мати гарний товарний асортимент, відповідність ціни і якості. З-за цього асортимент трохи відрізняється від нашого ринку. У Нью-Йорку представлена більш спокійна лінійка бренду, яка була розроблена спеціально для Flyingsolo. Це дуже цікавий проект, створений у форматі великого роздрібного рітейлу, в якому розміщується безліч брендів. Його ексклюзивність полягає в тому, що дизайнери, або довірені особи дизайнерів, самі продають там свої речі, мають прямий контакт із покупцем.
НАТАЛІЯ ПІРО В КАМПЕЙНЕ
Я везуча за життя, і зі мною часто відбуваються випадки, які я потім сама оцінюю як щось неймовірне: «Ну, як ти це зробила? Цього не може бути!» Домовитися про зйомки з Наташею Піро мені допомогла моя хороша знайома, мій вчитель по стилістиці ? Лена Лабарткава, яка придумала, поставила і провела зйомку кампейна з Наташею. Всі переговори проводила Олена, я познайомилася з Наталею безпосередньо перед зйомкою. Наташа виявилася приголомшливою дівчиною, з якою ми спілкуємося і донині. Вона, почасти, і допомогла бренду Julia Gurskaja потрапити в Нью-Йорк
ІНТЕРВ'Ю VOGUE UK
Перша публікація вийшла в лютневому номері і була розміщена в розділі «designer profile» з двома фото з кампейна з Наташею Піро. Це була невелика замітка на 1/8 сторінки: «Julia Gurskaja designs a collection moving in the spirit of the time, creating clothes that seek to convey a sense of romance, innovation and comfort. Each collection is playfully colorful, clothes for that embody your desires in life and open up a world of fascinating tales» («Юлія Гурська создаетколлекцию, двигающуюсявдухевремени, создаваяодежду, котораястремитсяпередатьощущениеромантичности, инновационностиикомфорта. Кожна колекція грайливо разноцветна, втілює ваші бажання в життя і відкриває світ чарівних казок»).
Ми були, м'яко кажучи, приголомшені,і не до кінця усвідомлювали ситуацію. Редакція британського Vogue написала, що знайшла нашу прекрасну колекцію на просторах інтернету, зацікавилася брендом і попросила надати фотографії колекції у гарному якості для публікації. Ми відповіли на лист, все зробили, як було потрібно, але до кінця так нічого і не зрозуміли. І тільки з плином часу, коли на корпоративну пошту стали надходити пропозиції про співпрацю від світової преси, я зрозуміла, що публікація все-таки вийшла і самостійно вирушив на її пошуки в паризький Charles-de-Gaulle, не чекаючи примірника від редакції.
Пропозицій було дуже багато ? це був просто потік листів від всіляких журналів і видань, від брендів виробляють аксесуари та взуття. З деякими з них ми продовжуємо вести переговори про співпрацю. Правда, зараз всі сили йдуть на нову колекцію вихід бренду на світовий рівень, так що до запуску можливих колаборацій і тісної співпраці в рамках пропозицій я повернуся восени.
ПРО VANCOUVER FASHION WEEK
Юлія Гурська
Канада ? наболіле питання. Пам'ятаю, прийшла з роботи після отримання запрошення, включила YouTube з роликом про Ванкувері, про його дивовижну природу, і сказала: «Так, я їду до Канади!» Дуже часто вступаю в життя за покликом серця й інтуїції, вони рідко мене підводять.
Ми повинні були потрапити Тиждень моди у Ванкувері ще в лютому, але не отримали візи. Для мене це було шоком, трагедією і уроком, що все потрібно робити вчасно. Але мені в черговий раз повезло: організатори заходу запросили нас повторно. Що з цього вийде, буде зрозуміло пізніше, але дуже хочеться все-таки туди потрапити.
Читай також про український бренд сучасних весільних суконь Apilat для тих, хто не хоче виглядати як диснеївська принцеса.
Категория: Спортивная Мода