Боттас спокійно виграв Гран-прі Австрії, Хемілтон з-за штрафу не потрапив на подіум


Опубликованно 10.07.2020 00:16

Боттас спокійно виграв Гран-прі Австрії, Хемілтон з-за штрафу не потрапив на подіум

Валттері Боттас / Photo by Mark Thompson/Getty Images

В австрійському Шпильберге на трасі Red Bull Ring відбувся перший етап сезону Формули-1 – Гран-прі Австрії.

Ще перед стартом гонки Mercedes отримав невелику порцію проблем: повторний запит Red Bull все-таки привів до штрафу Льюїса Хемілтона, який перемістився на п'яте місце стартової решітки, а два боліди Red Bull і McLaren Ландо Норрісапросунувся вперед. Однак стартові кола показали, що «срібні стріли» не використовують свою перевагу тільки з-за якогось форс-мажору. Валттері Боттасвідразу ж полетів нехай в невеликий, але відрив від Макса Ферстаппена, а Хемілтон досить швидко обігнав Норріса і Алекса Албонаі вже націлювався на голландця, який опинився в «бутерброді» між двома Mercedes.

Але все вийшло ще простіше, ніж очікував британець. На 14-му колі Ферстаппен зійшов з дистанції через проблеми з гальмами, і дві чорні «срібні стріли» очолили пелотон. Зважаючи середньої швидкості Албона, взагалі відсутність такої у Ferrari інтрига почала вмирати ще на старті.

Схід Ферстаппена

Ближче до 20-му колі послідувала серія сходів: з двигуном Mercedes виникли проблеми на Racing Point Ленса Стролла, а потім зламався і Renault Даніеля Ріккардо, а на 26-му колі через проблеми з гальмами з траси вилетів Haas Кевіна Магнуссена, з-за чого на трек виїхала машина безпеки.

Цим одразу ж скористалися практично всі присутні на трасі боліди, провівши піт-стоп, який надається постачальником шин тактиці, повинен був стати єдиним.

Відразу після рестарту Леклер зіткнувся в дуелі з Карлосом Сайнсом, в якій постраждав Себастьян Феттель, який пішов в атаку і зіткнувся з іспанцем, з-за чого його болід розвернуло, і він опинився в кінець пелотона.

Приблизно з середини дистанції гонки Хемілтон виявився приблизно в трьох секундах від Боттаса, але боротьба між двома гонщиками Mercedes розгорталася досить мляво.

Інтрига повернулася в гонку після 51-го кола. На трасі з'явився pace car, Албон з'їздив на другий піт-стоп і перевзувся на швидкісний Soft, з-за чого залишилися на Hard боліди Mercedes почали поступатися йому в швидкості.

З'явився на трасі вже втретє автомобіль безпеки після сходу Кімі Райкконена, у якого відвалилося колесо, під кінець гонки зовсім підрівняв гонщиків. Перед цим Албон встиг обігнати Переса і рвонув атакою на Хемілтона і зіткнувся з ним, із-за чого його болід розвернуло, і він виявився останнім.

Зіткнення Хемілтона і Албона

Однак за підсумками інциденту Хемілтону виписали 5 секунд штрафу, що автоматично відкидало його за межі подіуму, враховуючи близькість суперників. Британець на останніх колах втиснув газ в підлогу і завдяки кільком швидким колам мав шанс повернути позиції, але віртуально відіграв лише одне місце у Сайнса, а на подіумі виявився активізувався під кінець гонки Леклер і сенсаційний Норріс, який, до того ж, отримав ще й бонусне очко за найшвидший круг. Цей подіум став першим для британця в кар'єрі у Формулі-1.

Переможцем гонки став Валттері Боттас, який ні на секунду не упускав лідерство в гонці. Він же очолив особистий залік з 25-ма очками. Незважаючи на невдачу Хемілтона на фінішних колах, Mercedes відразу збільшив відрив у Кубку Конструкторів.

Наступний етап Формули-1 пройде тут же, в Шпильберге, через тиждень, тільки називатися він буде Гран-прі Штирії.

Олександр Черненко



Категория: Авто Спорт