Мода і пандемія: JW Anderson показав нову колекцію "в коробці" і без моделей (ФОТО)
Опубликованно 03.07.2020 23:10
Коронавірус диктує нову реальність... Відомий бренд JW Anderson провів покази нових колекцій у "карантинному форматі": без моделей і гостей. Подробиці — в нашому матеріалі.
Пандемія COVID-19 змушує змінювати своє життя і впроваджувати нові звички. Так, традиційна Тиждень високої моди буде проходити в цифровому форматі, а деякі дизайнери і зовсім відмовилися представляти сезонні колекції, слідуючи своїм власним правилам.
JW Anderson представив одразу дві колекції: круїзну жіночу і чоловічу. До того ж дизайнер знайшов справжню альтернативу живим шоу!
Він розіслав вибраним друзям бренду незвичайні запрошення: "шоу в коробці". Всередині коробки перебували знімки всіх образів з нових колекцій, а також парочка милих подарунків: квіти, зразки тканини, листівки і маска для обличчя від іспанського ілюстратора Поля Англады.
Таким чином JW Anderson вирішив звернути увагу на те, що ніяка віртуальна реальність не в силах замінити справжніх почуттів, емоцій і дотиків.
Я подумав, що в такий непевний час шоу саме має до вас прийти.
— написав дизайнер Джонатан Андерсон.
В чоловічу колекцію увійшли об'ємні пальта і костюми, які роблять образи затишними і невимушеними. Також в лінійці з'явилися довгі в'язані кардигани та сорочки з мережив в стилі унісекс: їх можуть носити і дівчата. Дизайнер зізнається, що чоловіча колекція стала уособленням "домашнього життя", до якої ми всі вже встигли добряче звикнути.
Жіночу капсулу наповнили більш ніжні і елегантні наряди: атласні сукні в підлогу, невимушені туніки-футболки з довгими рукавами, класичні жакети, укорочені брюки, а також абстрактні принти і зухвалий дух сафарі.
Головним хітом двох колекцій стали широкополі капелюхи з гіпнотичним принтом. Живих моделей на показі не було. Їх замінили металеві і дерев'яні манекени з кілька моторошнуватими масками.
Категория: Спортивная Мода