Nike і Adidas забули про конкуренції, разом беручи участь у боротьбі проти расизму
Опубликованно 05.06.2020 06:02
Сьогодні ми писали про те, що в Мережі набирає обертів акція проти расизму з гаслом Black Lives Matter. В продовження теми ділимося новинами, як знамениті бренди забувають про конкуренції, акцентувати увагу на важливій місії.
Зараз увага світової громадськості прикута до ситуації в США. Нагадаємо, хвиля протестів охопила Америку у зв'язку з вбивством афроамериканця Джорджа Флойда в Міннеаполісі (штат Миннессота).
До акцій та флешмобів заради відновлення справедливості і заради боротьби з расизмом приєдналися мільйони людей, серед них і знаменитих, і публічних, а також впливових брендів.
У їх числі і Nike. Компанія опублікувала ролик, який закликає вжити заходів для протистояння расизму і соціальної несправедливості. Вони перефразували свій легендарний слоган " Just Do It For once, just don't do it, що означає: "На цей раз просто не роби цього".
Не вдавайте, що в Америці немає проблем. Не повертайтеся спиною до расизму. Не миріться з безвинно віднятими життями. Більше не виправдовуйтеся. Не думайте, що це не вплине на вас. Не сидіть склавши руки. Не думайте, що ви не зможете щось змінити. Давайте всі станемо частиною змін.
Про це йдеться у відео.
На підтримку і знак солідарності конкурент Nike — компанія Adidas — забула про їх чварах і конкуренції і репостнула відео в Twitter, зробивши підпис до нього:
Ми йдемо вперед разом. Разом ми можемо щось змінити.
Ми продовжуємо стежити за новинами по цій темі. Нагадаємо, в США протестувальники розгромили бутіки Alexander McQueen, Gucci, Louis Vuitton і Marc Jacobs.Поділитися Підписатися Підписатися
Ірина Майстренко Редактор стрічки новин
Категория: Спортивная Мода