Fashion-революція: Gucci відмовилися від сезонних колекцій і тепер будуть випускати одяг двічі на рік
Опубликованно 26.05.2020 12:06
Настав час великих змін у світі моди: бренд Gucci оголосив про те, що скоротить кількість колекцій і з новими силами візьме курс на стійкість. Як змінюється індустрія моди, читайте в нашому матеріалі!
Пандемія завдала величезного удару світу моди і змусила безліч брендів переосмислити своє виробництво. Ми спостерігаємо за тим, як старі і токсичні стандарти зникають під тиском нових реалій і цінностей.
Нещодавно організатори Лондонського тижня моди заявили, що наступний сезон відбудеться в режимі онлайн, а через кілька днів Saint Laurent зовсім відмовилися від участі в паризькому Тижні моди. Справа в тому, що fashion-ринок сильно перенасичений новими колекціями і зовсім не встигає їх розпродавати — це і викликає низку глобальних проблем.
Креативний директор Gucci Алессандро Мікеле назвав сезонність застарілою і тепер готується влаштовувати покази два рази в рік.
Я прийняв рішення піти від сезонності, щоб повернутися до ритму, який мені близький. Ми будемо зустрічатися лише двічі на рік, щоб ділитися головами нової історії. Нерегулярні, радісні і повні свободи голови, які ми будемо писати, не дотримуючись правил, змішуючи жанри, вбираючи нові лінгвістичні коди та види комунікації.
— написав Алессандро Мікеле у своєму Инстаграме.
Віримо, що всі ці зміни приведуть нас до кращого!
Категория: Спортивная Мода