Нова глава в історії: італійський Vogue вийшов з порожньою обкладинкою з-за COVID-19
Опубликованно 09.04.2020 15:50
Новий номер італійського видання Vogue здивував увесь світ. Справа в тому, що журнал вперше в історії вийшов з порожньою обкладинкою, а це значить, що fashion-індустрію чекають більше зміни! Подробиці — в нашому матеріалі.
Мода активно протистоїть пандемії, але не можна упустити той факт, що коронавірус все-таки залишив величезний слід і зробив сильний вплив на fashion-індустрію. Багато брендів, дизайнери та видавництва переосмислили свою діяльність і оголосили про те, що в історії моди починається нова глава.
Нещодавно ми милувалися історичним кадром на обкладинці іспанського Vogue і щиро захоплювалися медиками, які прикрасили британський журнал Grazia. Сьогодні ж настав час знайти свій сенс і розглянути філософію в порожнечі.
Квітневий номер Vogue Італія, вперше за більш ніж 100-річну історію свого існування, вийшов з білосніжною обкладинкою без графіки і фотографій. Видання вирішило відкласти всі проекти на полицю і почати з чистого аркуша.
Чому ж всі так захоплюються ці білим порожнім аркушем? Головний редактор італійського Vogue докладно пояснив, чому вибір видання ліг на білий колір і яка філософія в ньому закладена:
Білий — це насамперед повага. Білий — переродження, світло після пітьми, сума всіх кольорів. Білий — колір уніформи тих, хто ставить своє життя на кін, рятуючи наші. Білий — для тих, хто заповнює простір і час ідеями, думками, розповідями, віршами, музикою і турботою про інших. І, нарешті, білий — це не колір переможених, а чистий титульний аркуш історії, яка тільки починається.
Крім цього, у квітневому номері опубліковані роботи більше 40 фотографів, які творили в умовах карантину і змогли написати візуальну історію наших часів.
Категория: Спортивная Мода