"Час бути усвідомленим та відповідальним" — український бренд SOLH закликає до розумного споживання
Опубликованно 19.03.2020 01:46
"Усвідомлене споживання — це не тренд, а необхідність", — заявляє український бренд одягу SOLH і надихає переглянути свої погляди. Детальніше читайте в нашому матеріалі!
Погодьтеся, ми вже сповна відчуваємо натяки планети про те, що щось йде не так. Може бути, потрібно звернути увагу на свої дії і звички, помінявши їх в кращу сторону?
SOLH — це український бренд одягу, який всім серцем і душею сповідує і просуває усвідомлене споживання в маси. Як відомо, екологічна мода вже поголовно захопила fashion-індустрію за кордоном, але в нашій країні все ще в процесі становлення. Засновниця бренду Олена Хашим намагається зробити все можливе для того, щоб розумне споживання стало одним з основних орієнтирів нашого суспільства:
Зараз настав час бути усвідомленим. Свідомо вибирати одяг, відповідально ставиться до оточуючим і самому собі, своєму здоров'ю, постійно бути у відповіді за своє життя, а не покладатися на диво і просту удачу. Реальність диктує нові правила гри. Перевиробництво не трапляється саме по собі, це все наслідки діяльності та вибору кожного з нас.
Розумне споживання — це не тільки екологічні матеріали і довготривалі речі, а ще етичне ставлення компанії до своїх працівників. У 2013 році на бангладешської фабриці Rana Plaza стався вибух, в результаті якого загинуло більше тисячі людей і 2500 осіб отримали серйозні пошкодження. Саме ця ситуація звернула увагу суспільства на важливість умов праці і поводження з співробітниками.
Керуючись бажанням скоротити витрати на утримання виробництва, багато брендів заснували свої фабрики в країнах третього світу, де робочими правами катастрофічно нехтують, а 80% робочої сили в індустрії — це жінки у віці від 18 до 24 років.
Бренд SOLH запитує кожного з нас:
Як часто ви звертаєте увагу на дату виробництва та складу йогурту, який зазвичай берете собі на сніданок? Чи робите ви те ж саме при покупці чергового сукні? Чи замислюєтеся ви про етичний відношенні до швачок, які трудилися над рядком або конструктору, який мудрував над лекалами вашого новенького піджака? Чи знаєте ви, який відсоток вуглецевого сліду, який був вироблений в результаті виготовлення нового брючного костюма? Мануфактура текстильних виробів проходить через цілий цикл процесів, які часом приховують у своїй шафі багато таємниць.
Немає потреби приховувати, усвідомленість — це далеко не завжди просте, але дуже важливе рішення. Ми підтримуємо українського дизайнера SOLH і пропонуємо вам поміркувати про важливість розумного споживання і спробувати змінити своє ставлення до виробництва і споживання.
Також читайте: українські зірки розповіли, як не заразитися коронавірусом.Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: українські дизайнери усвідомлене споживання екологія
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода