Кругообіг речей у новій колекції irAro: огляд (ФОТО)
Опубликованно 14.03.2020 03:54
Головне — не кількість речей в гардеробі, а їх функціональність — заявляє український бренд irAro і представляє нову колекцію, в якій всі речі ідеально поєднуються між собою. Огляд весняно-літньої лінійки одягу вже в нашому матеріалі!
Мода переходить на новий рівень і головним орієнтиром ставить усвідомлене споживання. Українські дизайнери не відстають і радують розумним підходом до виробництва. Так, бренд ігАговипустив нову колекцію одягу, де базові речі найкращим чином поєднуються між собою, представляючи свіжі і незвичайні образи на кожен день.
Дизайнер Ірина Романенко розповідає про концепції своїх творінь:
Мені подобається ідея кругообігу речей, коли в рамках колекції можна придумувати безліч нових стилістичних рішень. Мені це нагадує гру в конструктор, коли від нашої фантазії залежить кінцевий результат, але при цьому ми повинні бути впевнені в компонентах.
В компонентах весняно-літньої колекції ігАго ми вже точно впевнені: Ірина експериментує з чоловічим костюмом, збираючи навколо нього решті гардероб. Тут і двійки, і вільні жилети, і укорочені піджаки, і витончена маскулінність.
Всі речі легко поєднуються один з одним з завдяки кольоровим акцентам. Наприклад, шкіряний кант на спортивних штанах дозволяє органічно поєднати їх з суворим шкіряним жакетом, який також вишукано виглядає в дуеті з класичною чорною спідницею.
У весняно-літньої колекції ігАго простежується вплив 1970-х років: стилістика сафарі, спорт шик, широка лінія плечей і акценти на талії.
Дизайнер також представила парочку досить сміливих нарядів: мереживне боді на голе тіло і чоловічий жилет в аналогічному вигляді.
Сподобалася вам ідея кругообігу речей у новій колекції ігАго?Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: українські дизайнери нові колекції капсульні колекції
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода