Екологічна мода: H&M представив нову колекцію (ФОТО)
Опубликованно 12.03.2020 05:22
Шведський бренд H&M випустив нову весняно-літню лінійку одягу — Conscious Exclusive, натхненну гламуром і усвідомленістю, красою минулого і технологіями майбутнього. Подробиці і фото вже в нашому матеріалі.
Усвідомлена мода — це те, що зараз не тільки в тренді, але і на першому плані серед головних пріоритетів fashion-індустрії. H&M представили нову колекцію одягу, яка на всі 100% екологічна, а ще дуже ніжна і вишукано красива.
Дизайнери бренду черпали ідеї для образи з реального "Східного експреса" або Le Train Bleu— нічним поїздом, що курсує між Кале та Лазурним берегом у 1920-х роках. Свої творіння команда коментує наступними словами:
Ми хотіли запропонувати колекцію, яка б передавала дух декадансу того безтурботного часу, але при цьому складалася б з непідвладних часу образів, які дуже сподобаються нашим покупцям.
Чому колекція екологічна?
У лінійці одягу використані тканини, які залишилися з попередніх колекцій, і перероблений поліестер. Команда H&M фарбувала тканини новим способом: використовувала кавову гущу, зібрану у власних виробничих приміщеннях, а також шкіру з побічних продуктів винного виробництва.
Колекція надійде в продаж 26 березня, ну а ми поки можемо помилуватися вінтажними сукнями, класичними костюмами і ніжними оборками.
Також читайте: "Безпека — рівень Бог": Наомі Кемпбелл показала, як захищається від коронавіруса.Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: екологія усвідомлене споживання
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода