"Немає нічого старого і нічого нового": нова экоколлекция українського дизайнера LITKOVSKAYA в Парижі
Опубликованно 03.03.2020 03:04
Український дизайнер Лілія Літковська в рамках паризького Тижня моди показала відразу дві колекції. Про те, скільки сорочок пішло на створення одного піджака і детальний огляд екологічною колекції — читайте в нашому матеріалі.
Лілії Літковської на UKRAINIAN FASHION WEEK у цьому сезоні не було, а ось на Тижні моди в Парижі вона представила аж цілих дві колекції: звичну лінійку рrеt-а-porter і колекцію Аrtisanal — блок з 10 речей, зроблених виключно вручну з перероблених матеріалів.
Шоу було сконцентровано на колекції Аrtisanal і проходило в бібліотеці. Моделі позували в центрі простору, а на екрані з тканин демонструвалося відео про процес плетіння української килимової доріжки, з якої були створені дивовижні пальто і піджаки.
Одяг з лінійки Artisanal створювалася виключно вручну і, що найголовніше — з перероблених матеріалів. Наприклад, підкладка одного сукні була зібрана з шматків шовку, який в минулих колекціях вже використав бренду LITKOVSKAYA. А на створення одного піджака пішло близько 50 сорочок. Спочатку їх розривали на шматки, а потім сплітали в полотно, нагадує бабусину доріжку в селі — ось така історія створення одного піджака.
У класичну лінійку бренду увійшли асиметричні сукні, монументальні костюми, гиперобъемные пальто і спідниці-бахрома.
Колірна гамма відповідає останнім канонами моди: класичний синій, яскраво-салатовий, глибокий рожевий і всілякі пісочні відтінки.
Свої "eco-friendly" творіння Лілія коментує так:
Це наш маніфест. Заяву про те, що немає нічого старого і нічого нового, нічого первинного і вторинного. Це наша спроба підкреслити нескінченність, зловити і усвідомити момент трансформації. Це ода спадкоємності поколінь, ода традицій і новий погляд на них — як на відповідь на багато запитань, які ставить перед нами сучасний світ.
До речі, зовсім недавно LITKOVSKAYА разом з Максом Барських випустили спільну колекцію одягу.Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: Лілія Літковська LITKOVSKAYA усвідомлене споживання Тиждень моди в Парижі
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода