Чоловіки в топіках з рюшами і справжні парижанки у новій колекції Celine (ФОТО)


Опубликованно 03.03.2020 03:04

Чоловіки в топіках з рюшами і справжні парижанки у новій колекції Celine (ФОТО)

Тиждень моди в Парижі повинна говорити, співати і шепотіти про паризької естетики, яку ні з чим не сплутаєш: мабуть, саме так вважає креативний директор Celine — Еді Сліман. Дизайнер присвятив осінньо-зимову колекцію своїй мамі і вирішив прикрасити чоловіків у сорочки та топи з мереживами. Детальний огляд нової колекції — читайте в нашому матеріалі.

Еді Сліман — маестро і творець модного будинку Celine, почерк і роботи якого неможливо сплутати ні з яким іншим дизайнером. Створюючи осінню колекцію, він черпав натхнення з гардеробу своєї мами, а ще з культового стилю паризької буржуазії.

У новій лінійці Celine знайшлося місце майже всього: млосні 70-ті, вінтажні і жіночні мотиви, одяг унісекс і чоловіків, одягнених так, що не відразу вийде відрізнити їх від жінок.

Жіночі образи відрізнялися "дівочим" силуетом, приталеними виробами і ніжно-вінтажними принатми. Величезна кількість рюш і воланів доповнювало майже кожен образ.

Шорти — швидко дозріває тренд, який інтерпретували безліч дизайнерів в цьому сезоні. Celine пропонує носити їх і в офіс, і на прогулянку, і на побачення, міксуючи з легкими блузами і грубими піджаками.

Знаковою рисою колекції стали широкобортные капелюхи і величезні окуляри. А хітом лінійки Celine виявилася сумочка Sulky — аксесуар, який вперше був представлений в 1966 році.

В осінньо-зимової колекції Еді Слімана також з'явилися злегка приталені пальта і піджаки. Вельветові, замшеві і шовкові текстури зустрічалися на сукнях і костюмах.

Шуб присвятили мало не цілий блок і виглядали вони практично точно так само, як у знаменитої Керрі Бредшоу. Разом з короткими спідницями і синіми джинсами хутро не перетворювався в 70-ті, а в самі справжні 2000-ті.

Мережива, рожеві банти і рюші — не самі звичні деталі в чоловічому гардеробі. Але в зв'язку з тим, що однією з особливостей колекції Celine було наявність речей унісекс, чоловіки дефілювали по подіуму в костюмах, пальто і сорочках, які в точності повторювали жіночі образи.

Вечірні образи наїлося паризької буржуазії найбільше: спущена лінія талії, стрази, глибокі відтінки і консервативні силуети.

Особливий захват і увагу викликав сірий костюм трійка з величезним блискучим бантом. Таке виробі можна вигулювати не тільки на роботу, але і на різноманітні заходи.

Також не пропустіть гарячу новину — 56-річний Бред Пітт став обличчям Brioni. Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: Celine нові колекції Тиждень моди в Парижі унісекс

Ганна Мисюк журналіст



Категория: Спортивная Мода