Італійська мафія і визнання моді в любові на показі Dolce & Gabbana
Опубликованно 27.02.2020 14:16
Міланський Тиждень моди урочисто віддала останнє слово бренду Dolce & Gabbana. Дизайнери не підвели: оспівували оди любові свого ремесла та ручній роботі. А ще показали вищий клас у великій кількості мережив, мінімалізму і драматичної жіночності. Подробиці з тижня моди в Мілані вже в нашому матеріалі!
Талановитий дует Доменіко Дольче і Стефано Габбана — презентував свою осінньо-зимову колекцію, присвячену ремісничій майстерності. Основною концепцією показу була безумовна любов дизайнера до моди. Під час "fashion-процесії" на екранах демонстрували старі чорно-білі відео, на яких кравці, шевці, кожум'яки і в'язальниці були показані за своєю роботою в сільській Італії.
Непідробною італійської атмосфери додавало і те, як на вході в Міланське метро гостей зустрічали майстри світу моди. Вони створювали візерунки, пропаривали і шили одяг, за своїми робочими місцями і позували разом з гостями перед камерами.
Дизайнери запропонували подивитися на італійську мафію під новим кутом: моделей закутали в об'ємні трикотажні кардигани, довгі сукні-светри та в'язані костюми. Вовняні образи були створені з вовни альпаки, а довгі шарфи з китицями та плетені головні убори виступили в якості затишних доповнень.
Без культової жіночності, властивою італійцям — нікуди. Незважаючи на велику кількість об'ємних і маскулінних образів, на подіумі з'явилися чуттєві луки. Корсети, акценти на талії, напівпрозорі спідниці, мереживні бра, сорочки з органзи — це далеко не всі атрибути жіночої привабливості. На подіумі також були помічені сміливі будуарные сукні з сітки і зухвалі міні, щедро посипані кристалами.
Любов дизайнерів до своєї справи можна було помітити в кожному образі і в кожному сантиметрі: аплікації червоних троянд прикрасили брючні костюми, розсип бісеру розмістилася на кашемірових пальто.
Колекція була витримана в базовій кольоровій палітрі: білі, сірі, карамельні і пісочні відтінки, але здебільшого переважав бездоганний чорний колір.
Рекомендуємо вам поглянути на нову колекцію Armani, на якій не було гостей з-за несподіваного спалаху коронавіруса.Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: Тиждень моди в Мілані Доменіко Дольче Стефано Габбана Dolce&Gabbana нові колекції
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода