Ніхто не прийшов на показ Armani через корановируса: подробиці
Опубликованно 26.02.2020 00:54
Хотілося б розповісти про те, які образи, тренди і рішення запропонував культовий бренд Armani, але страшний вірус затьмарив це гарна подія. З-за різкої спалаху коронавіруса показ колекції відбувся в абсолютно порожньому залі... Подробиці вже в нашому матеріалі.
Нещодавно пройшов показ Armani сильно стурбував міланське fashion-суспільство. Дизайнер оголосив про те, що шоу буде проходити за закритими дверима — без глядачів. Своє рішення Джорджо Армані пояснює раптовим загостренням коронавіруса і особливою небезпекою у зв'язку з цією новиною.
Таким усвідомленим рішенням маестро вирішив вберегти публіку від хвороби. На показі були присутні лише самі моделі, фотографи та працівники бекстейджа, а шоу можна було подивитися в прямій трансляції — все це наштовхує на думки про апокаліпсис.
Основним матеріалом осінньо-зимової колекції став оксамит. Оксамитові штани-банани, драпіровані сукні, пальто-халати і костюми виглядали дуже елегантно, а особливо жіночно — у дуеті з невагомими атласними тканинами.
Незмінним лейтмотивом став культовий приталений піджак від Джорджо Армані. Графічні принти з'являлися майже в кожному образі, а вже природна для бренду Armani — чорна палітра — у цьому сезоні разбавилась ніжно рожевими, лимонними і блакитними відтінками.
Блок вечірніх образів обворожив всіх онлайн-глядачів: мерехтливі сукні, розшиті бісером, перлами і бахромою. Корсети та бахрома — це незмінний тренд і хіт цього сезону, який вже встиг засвітитися далеко не на одному показі.
Кульмінація шоу була мабуть з особливим підтекстом: на подіум вийшли китайські моделі в блискучих сукнях — очевидно, жест підтримки жертв вірусу в Китаї.
Як вам колекція без глядачів?Поділитися Підписатися Підписатися теги: Giorgio Armani Armani Тиждень моди в Мілані нові колекції Джорджіо Армані
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода