Нова колекція Prada: строгий гламур і незграбна жіночність (ФОТО)
Опубликованно 22.02.2020 16:34
Гламур — не найкращий термін для того, щоб описати бренд Prada. Але в новій колекції саме цим і надихнулася Міучча Прада, показавши всім нову, модернізовану жіночність у незвичайних формах і лініях. Про те, що ж буде модно і стильно в цьому сезоні, за версією Prada — швидше читайте в нашому матеріалі!
Нова колекція Prada вийшла під інтригуючою назвою Surreal Glamour. Основна ідея свіжої лінійки криється в тому, що гламур — це далеко не завжди про пафос, зухвалості і вульгарності. Керівник бренду — Міучча Прада вирішила продемонструвати, що гламур цілком може бути м'яким, жіночним і крихким. А жіночність, в свою чергу — маскулінній і грубої.
Проходило грандіозне шоу в не менш грандіозному залі Deposito, який є частиною комплексу Fondazione Prada. Гостей розміщували на трибунах, немов глядачів у театрі. Моделі з'являлися нізвідки і несподівано зникали, легка, рухаючись по величезному простору, в центрі якого здіймалася статуя Атласу, який за легендою підтримував небеса. Досить незвичайне місце для того, щоб продемонструвати гламур і чуттєвість.
Жакети з нарочито виразними і незграбними плечима були подані разом з спідницями з бахроми і просто довгих шматочків тканини. В таких образах крилося протистояння жіночності і мужності.
Там, де гламур — там і хутро. Без цього матеріалу не обійшлася нова колекція, але потрібно зауважити, що шуби були представлені в максимально строгих формах і силуетах, щоб покупець такого виробу не виглядав дешево і без смаку. Тому, якщо хотіли придбати шубу — ось вам самий стильний і базовий приклад.
Сорочки з високими комірами, краватки, "бабусині" кардигани і щільні чорні колготки: Міучча не була б собою, якби не додала до таким суворим образів прозорі спідниці та сукні. Чудова гра на контрастах.
Зверніть увагу на те, як цукерково-ягідні відтінки пом'якшують досить незграбні лінії і додають ніжності там, де все занадто серйозно. А ось культовий силует — пісочний годинник, створювався за допомогою ременів на талії і суперобъемных виробів.
Бахрома була основним лейтмотивом колекції. Вона виступала не тільки в ролі спідниць, але і прикрашала рукава, кишені, шви і додавала легкості в нудні вбрання. Потрібно віддати належне тому, як нарочная багатошаровість підкреслювала і оттеняла крихкість моделей, виправдовуючи концепцію жіночності.
Атмосфери додавав незвичайний ряд аксесуарів: поясні сумки, монетниці, яскраві шкіряні чоботи на платформі, різнокольорові колготки, футуристичні сонцезахисні окуляри. Сумки в форматі мікро висіли у моделей на шиях і красувалися навколо зап'ясть на зразок браслетів — виглядало це дуже по-дівочому.
Також читайте про те, як пройшов готичний і ритуальний показ Gucci. Пропустити таке можна пробачити! :)Поділитися Підписатися Підписатися Матеріали по темі: Сестри Олсен запускають лінію взуття The RowРолик про створення човників Christian Dior став вірусним!Джіджі Хадід стала обличчям Tommy Hilfiger і готує капсульну колекціюСімейство Кардашьян підкорює світ моди: Кендалл Дженнер стала обличчям MangoРозі Хантінгтон-Уайтлі в рекламі нижньої білизни: я випиваю два літри води до обідуДитяча безпосередність: бренд POUSTOVIT представив рекламну кампанію колекції "Де МаМа"Сім смертних гріхів: 7 супермоделей в порочної фотосесіїО ні: Фібі Файло залишає CelineЗ футболіста дизайнери: Девід Бекхем показав всю свою брутальність у новій рекламній кампаніїГості на MBKFD 2016/17 теги: нові колекції Тиждень моди Тиждень моди в Мілані Prada
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода