Мода означає різноманітність: befree випустили бодипозитивную рекламу (ВІДЕО)
Опубликованно 19.02.2020 01:26
Мода на бодипозитив стає все яскравіше і сильніше не з кожним сезоном, а з кожним днем. Нещодавно бренд повсякденного одягу — befree випустив рекламну кампанію весняно-літньої колекції, в якій головні ролі віддали не знаменитим моделям, а людям різних гендерів, національностей та параметрів. Подробиці в нашому матеріалі!
Моделі з ідеальною зовнішністю і точеними фігурами почали сприйматися суспільством досить критично і агресивно. Досить довго fashion-бізнес нав'язував звичайним людям свої ідеали краси: худа, світлошкіра, довговолоса дівчина з чистою шкірою і білосніжною посмішкою. Не порахувати кількість підлітків і дорослих людей, які зазнали цього "тренду", зіпсувавши собі здоров'я, життя і відносини.
Тепер провідні бренди намагаються реабілітуватися. Дизайнери все частіше виводять на головні подіуми моделей plus-size і людей з різними особливостями зовнішності, доводячи і показуючи, що краса може і повинна бути різною. Befree — не виняток.
У новій рекламній компанії бренд вирішив підтримати усіх людей з "незвичайною" зовнішністю, голосно заявивши про те, що краса не залежить від національності, гендеру, кольору шкіри та інших зовнішніх факторів.
Кампанія вийшла під хештегом #модазначитразнообразие і вже наробила шуму в Мережі. Учасниками промо-ролика стали: Єлизавета Сергєєва з алопецією, Семмі Джабраїл з протезом ноги, Сем Кобелян з вітіліго і багато інших.
Своє рішення керівництво befree підтверджує і пояснює таким меседжем:
У цьому сезоні ми хочемо багато говорити про прийняття себе і свого стилю. Про те, що ніяка система не може і не повинна робити тебе нещасним, тому що ти "не такий". Ти такий. Ти найкращий
Неможливо не погодитися: кожна людина — унікальний і від цього красивий. Ми не можемо на 100% відповідати "ідеальним" параметрами і не повинні страждати від того, що не вписується в канони краси. Новий час диктує нові закони — ніяких стандартів краси не існує. І це так круто!
Пропонуємо подивитися цей чудовий відеоролик і сдеалать висновки.
А як ви ставитеся до того, що особами відомих марок стають не просто невідомі особи, а люди з "особливостями"?Поділитися Підписатися Підписатися теги: Befree plus-size-модель бодипозитив рекламні кампанії соціальна реклама
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода