Азіатські мотиви, гроші і мистецтво: Серж Смолін анонсував нову колекцію "Money"
Опубликованно 16.02.2020 00:42
Один з кращих дизайнерів українкою fashion-індустрії — Серж Смолін — 28 лютого зібрав модних гостей у стінах ресторану China МА для того, щоб представити свою нову колекцію одягу під назвою "Money". Якими долями його колекція переплелася з азійських урбанистикой і чому отримала таке меркантильне назва — читайте в нашому матеріалі.
Серж Смолін, по праву, один з найталановитіших дизайнерів нашої країни. Слава про його досконалих костюмах розійшлася далеко за межі України, а сам дизайнер щорічно показує свої творіння на Ukrainian Fashion Week. Кредо його бренду IDoL — це якість і мистецтво в кожному шві. На своїй презентації Серж, це ще раз довів, представивши три образу майбутньої колекції, яка оживе на головному подіумі вже 2 лютого.
Концепція колекції "Money" — це українська fashion-урбаністика. Серж зізнався, що сьогодні все дуже сильно змішалося і відрізнити casual від luxury або простоту від розкоші — майже неможливо. До того ж, схід диктує свої тренди і в світі моди. Тому в колекції "Money" сталося зіткнення азіатського і європейського стилю або іншими словами, совместилось несумісне.
На перший погляд меркантильне назва колекції несе в собі дуже глибокий зміст. Чому "Money"? Серж пояснює:
Тому що гроші — це енергія та сила, яка рухає нами. Енергія, у свою чергу, породжує почуття. А якщо почуттів немає — значить все не має ніякого сенсу.
У цьому сезоні дизайнер збирається дивувати нас несподіваними рішеннями — кардиган поверх пальто, сорочка-пуховик, светр задом наперед.
Особливу нотку додадуть яскравості стильні шкарпетки, розроблені люксовим брендом Feeelings спеціально для IDoL, лише в трьох ексклюзивних принтах: з логотипом IDoL, орнаментом з двох відтінків і з незвичайними арт-принтами. Такі шкарпетки лише вдало підкреслюють лаконічний образ і особливо добре виглядають з укороченими брюками.
У колекцію увійшли незвичайні напівпальто з відкритою спиною. Не просто укорочені, а короткі брюки класичного крою. Теплі жилети і пуховики, що нагадують на перший погляд сорочки. Незважаючи на всю екстравагантність і сміливість, колекцію можна характеризувати цілком базової і носибельного, завдяки спокійній колірній гаммі.
S. Payet — художник і професійний один Смоліна, розмалював звичайні білі футболки своїми авторськими колажами, які більше схожі на сюрреалістичні полотна в стилі Дали. А бренд аксесуарів — VESNA accessories, спеціально створили лінійку прикрас ручної роботи — "Cascade" для колекції Сержа Смоліна.
Довгий час однією з фішок бренду IDoL було те, що одяг представлялася виключно на чоловіках. В цьому році настав час змін та більше половини образів буде представлено на дівчатах. Зміни торкнулися і костюмів, яких у цьому сезоні може і не бути. Серж Смолін поки що мовчить про це.
Серед гостей були представили Elle, Harper's Bazar, стилісти і партнери з "Фрідом Фінанс Україна". Презентація пройшла на вищому рівні і в невимушеній, дружній атмосфері, завдяки піар-агенції PR Batteries. Ми дякуємо Сержа Смоліна за його винятковий талант і можливість одними з перших побачити нові витвори своїми очима.Поділитися Підписатися Підписатися теги: Серж Смолін Український тиждень моди українські дизайнери UFW Ukrainian Fashion Week IDoL by Serge SMOLIN
Ганна Мисюк журналіст
Категория: Спортивная Мода