"Жінка виходить на перший план": ексклюзивне інтерв'ю Сержа Смоліна про секрети fashion-бізнесу і його колекції Money


Опубликованно 12.02.2020 00:22

Франція "перекроїла його ім'я", а він у свою чергу перекроїв гардероб багатьох чоловіків у рідній Україні. Він — це немислимо талановитий Серж Смолін. На презентації своєї майбутньої колекції Money, дизайнер ексклюзивно для "Хочу" відповів на запитання про моду, стиль і усвідомленості. Заявив про свою любов до довготривалої моді і Олени Буреніної — детальніше читайте в нашому інтерв'ю.

Серж Смолін і його бренд IDoL — це величезний привід для гордості української fashion-індустрією. Закоханий у свою справу чоловік створює справжнє мистецтво, і звичайне пальто в його виконанні стає унікальним творінням. У нього одягаються такі українські зірки, як Юрій Горбунов, Олександр Скічко, Володимир Остапчук та навіть Ольга Фреймут. А костюми генія — це окрема історія, оповита відмінним почуттям стилю і вищою якістю роботи. До речі, Серж встиг створити форму для працівників метрополітену.

Виявляється що, до всіх перерахованих вище достоїнств, Серж Смолін є затятим шанувальником усвідомленого споживання: підтримує екологію і довготривалу моду. А ще він дуже відкритий і добрий чоловік. Нам вдалося вивідати секрети успіху дизайнера, вартість участі в самому модному події України та багато іншої цінної інформації, і нерозривно пов'язана з модою. Серж, відмінна риса вашого бренду — використання екологічних, перероблених матеріалів. Розкажіть, як ви усвідомили те, що мода повинна бути корисною?

Філософія моди — це не екологічність, а націленість на споживання і зміну гардероба щосезону. Наш світ змінюється, а зміни вносять свої корективи не тільки в наше життя, але і в моду. Саме тому її не можна назвати корисною, але вона може бути усвідомленою. Точніше, ми можемо бути усвідомленими. Як? З повагою ставитися до навколишнього середовища і розумно підходити до вибору одягу, не купуючи одноденних товарів, які після третього виходу починають розвалюватися або стають антитрендами.

Довготривалі речі — ось, що зараз в тренді і ось до чого потрібно прагнути.

Значить, ви радите в прийдешньому сезоні звертати увагу на речі з довгостроковою перспективою?

Так, у своєму гардеробі потрібно спробувати виключити одноденну одяг. Одним з головних трендів 2020 року нарікається натуральність і та ж усвідомленість. Мені, чесно, дуже подобається те, як зараз почали сортувати сміття, збирати лампочки, батарейки і мені дуже радісно від того, що H&M, будучи мас-маркетом, позитивно ставиться до екології і навколишній середовищі. Прийом непотрібних речей на переробку, використання перероблених тканин у своїх колекціях і в більшій мірі, асортимент, що складається з базової одягу. База ніколи не вийде з моди: її можна розбавляти аксесуарами, комбінувати і вона завжди буде залишатися актуальною. Серж, як ви вважаєте — українська мода на даний момент деградує або розвивається?

Справа в тому, що мода — це поняття всесвітнє. Вона не має меж. Звичайно ж, центр і імпульс — це Париж. Але, коректніше буде говорити про українських дизайнерів, які уособлюють українську моду, а вони — хлопці інтернаціональні.

Наша нація взагалі одна з найбільш талановитих і працездатних.

Вже ось як три роки поспіль українські дизайнери виходять за межі рідного подіуму і показують себе в Нью-Йорку, Мілані, Парижі, продають свої колекції по всьому світу. Їх впізнають і визнають. І мій бренд — не виняток. Тому, так — ми йдемо вперед.

В цьому році UFW проходить без таких метрів української моди, як Лілія Пустовіт, Катя Сільченко, Іван Фролов – чому так, як думаєте?

Українські дизайнери їдуть продавати свою творчість за кордон. Україна все-таки не багата країна і тут можна "зашиться у своєму ринку", а світ — дає повітря. Ми — діти космосу і вибираємо такі шляхи розвитку свого бренду, які не будуть обмежувати нас в межах України. UFW традиційно проходить в "Мистецькому Арсеналі" — потрібно виходити за рамки цих історичних стін і куди?

Зміни в українському Тижні моди ми спостерігаємо вже в цьому сезоні, і це дуже круто. Майданчик, напевно, може змінитися вже в наступному сезоні, а от яка вона буде — цього ніхто не знає. Мені здається, що поки ще сама Ірина Данилевська (голова оргкомітету UKRAINIAN FASHION WEEK) не розуміє, куди перекочує UFW, але відразу після цього сезону все стане відомо.

  Якщо говорити про нашу країну — останнім часом чоловіки почали цікавитися модою більше, як вважаєте?

Я вважаю, що так.

Чоловіки завжди люблять красиво одягатися.

Я не знаю жодного чоловіка, який не хотів би виглядати, ну ось — красиво. Не завжди охайно, але красиво(сміється). Назвіть ваших улюблених українських дизайнерів.

Я обожнюю Олену Буреніну. Це дівчина – Всесвіт. У неї немає кордонів і рамок. Вона нереальна, і я схиляюся перед її творчістю.

Якби не дизайнером, ким би ви стали?

Дизайнером. Я по-іншому не бачу і не уявляю. Після закінчення Академії легкої промисловості в професію пішло лише чотири людини, і ми досі не зістрибнули — це теж усвідомленість. Що зараз читаєте?

Ой, знаєте, я взагалі не люблю читати. Мені більше подобається дивитися фільми, тому що на читання ніколи немає часу. Зараз віршами ніхто не каже — не знаю, погано це чи добре, але час вносить свої корективи... Хоча, мені здається, нам цього не вистачає. А що ви тоді порадите подивитися?

Я дуже люблю фільм "Вісім жінок". Переглядаю його по двадцять разів, але мені він як і раніше подобається. Хто або що найбільше натхнення на творчому шляху?

Для початку — це досвід. Без досвіду ти не можеш стати майстром, ти повинен розуміти всю кухню і, знаючи всі тонкощі і секрети, можеш втілювати в життя те, що не вдається всім іншим. Натхнення — воно кожен раз різне, і ти ніколи не знаєш, звідки воно з'явиться і у що все це виллється. Для мене самого це кожен раз новини.

А чим цей раз ви надихалися при створенні колекції?

Як я вже говорив на прес-конференції — це грошова війна, війна економік. В результаті хтось виграє, а хтось перемагає, але незмінно у кожного свій досвід. Тому, в новій колекції я взяв класичну сорочку, але подав її як пуховик. Взяв класичне пальто, відрізав рукави, спинку і подав їх, як фартухи. Мобільність, трансформація і зручність для мене вийшло на перший план. Всі чекали від мене костюмів, але їх буде аж три штуки. І то, вони будуть показані на жіночій фігурі, тому що жінки зараз керують світом, а чоловіки стають слабшими. Скажімо так:

Жінка виходить на перший план. Подейкують, що взяти участь у UFW — задоволення не з дешевих. Що особисто вам дає участь в самому модному подію країни?

Це реклама. Ти знаходишся у тому ешелоні, який диктує і пропагує моду. І якщо ти знаходишся в цій обоймі, всім хочеться про тебе говорити. Іншими словами, ти — важлива фігура в цьому бізнесі. Одному дуже складно пробитися — тобою цікавляться, але не дуже сильно, так як ти не маєш авторитету, а Тиждень моди — це авторитет.

І, якщо не секрет, скільки коштує участь на UFW?

Цифри я вам не назву, але скажу, що вони різняться від того, це головний подіум чи ні. Основний подіум коштує дорожче. Праве крило дешевше, але там ти сам домовляєшся за музику, світло і техніку — в результаті виходить те ж саме, тільки в тебе вже нестандартна локація й інша картинка. Найдемократичніший варіант, це презентація — для тебе виділяється локація в Арт Спейс, де ти можеш представити свою колекцію. Виходячи з цього, кожен вибирає те, що йому потрібно.Поділитися Підписатися Підписатися теги: IDoL by Serge SMOLIN UFW Серж Смолін Український тиждень моди українські дизайнери екологія ХОЧУ ЕКСКЛЮЗИВ

Ганна Мисюк журналіст



Категория: Спортивная Мода