Масштабний бунт: більше 300 брендів об'єдналися, щоб бойкотувати "чорну п'ятницю"


Опубликованно 24.11.2019 05:22

Масштабний бунт: більше 300 брендів об'єдналися, щоб бойкотувати

Більше 300 брендів, переважно французьких, об'єдналися для підтримки руху Make Friday Green Again. Його суть у тому, щоб бойкотувати "чорну п'ятницю" (день всесвітніх розпродажів). Подробиці гучного скандалу — в нашому матеріалі.

В русі Make Friday Green Again беруть участь в основному французькі марки. Його засновник — Ніколас Рор, один з власників екологічною швейної компанії Faguo.

Більше 300 брендів підтримали активістів екоруху. На думку учасників акції, модні компанії змушують людей купувати непотрібні їм речі і таким чином завдавати шкоди навколишньому середовищу.

Коли люди щось купують, відбувається забруднення навколишнього середовища викидів вуглекислого газу, що виникають в результаті виробництва цього продукту, його використання та подальшого позбавлення від нього. Сьогодні ми не купуємо те, що нам потрібно. Ми купуємо, тому що піддаємося впливу.

— зазначив Ніколас Рор.

Також противники розпродажів стверджують, що "чорна п'ятниця" стимулює перевиробництво, яке є однією з основних причин кліматичної кризи. Вони вважають, що в цей день краще переглянути гардероб, щоб якісь з наявних речей віддати в ремонт, продати або здати на переробку.

Суть руху не в тому, щоб бренди і покупці відчули провину, а в тому, щоб всі учасники "чорної п'ятниці" переглянули свої погляди на акцію і в цілому на споживання.

Я б волів, щоб магазини пропонували хороші ціни цілий рік, а не один день.

— заявив засновник Make Friday Green Again.

Але не всі згодні з такою позицією. Наприклад, консорціум підприємств роздрібної торгівлі Великобританії (BRC) упевнений, що "чорна п'ятниця" дає покупцям шанс отримати речі, які їм у звичайний день не по кишені.

Зазвичай у "чорну п'ятницю" покупці шикуються в черги задовго до початку продажів, а веб-сайти компаній часто не справляються з величезною кількістю замовлень. У минулому році в "чорну п'ятницю" жителі США витратили в Інтернет-магазинах 6,22 млрд доларів, що майже на 23,6 % більше, ніж у 2017 році.

У цьому році в Україні свою участь у розпродажі оголосили понад 200 компаній.

А ви готові до "чорної п'ятниці"? Стежите за модними новинами разом з нами.

Читайте також: Гострі фрази і двозначні принти: які футболки носити в 2019 році?

Фото: відкриті джерело Мережі-->

Live Journal

Facebook



Категория: Спортивная Мода