Поверненню не підлягає: онлайн-магазинах запропонували використовувати "розумні бірки"


Опубликованно 13.10.2019 06:04

Поверненню не підлягає: онлайн-магазинах запропонували використовувати

Американська компанія Checkpoint Systems розробила спеціальні "розумні бірки", з допомогою яких можна запобігти повернення покупцями вже ношених речей. Навіщо потрібно даний винахід і хто з-за нього постраждає? Подробиці — в матеріалі.

Інноваційні бірки для одягу розроблені спеціально для боротьби з покупцями, які повертають речі в магазини незабаром після покупки.

Компанія Checkpoint Systems представила "розумні бірки", які зроблять неможливим повернення купленого одягу після того, як вона була використана. Деякі недобросовісні покупці користуються прийомом — купують одяг, надягають її кілька разів, а потім повертають в магазин, прикріпивши тому всі бирки.

Бирка під назвою R-Turn представляє з себе червоний куля, який кріпиться на чільне місце до передньої частини речей, наприклад, на комір або кишеню. Її можна легко зняти, але прикріпити назад вже не вийде. Річ без червоної бирки — не підлягати поверненню.

Найчастіше одяг повертають у непридатному стані, тому її можна відправити тільки на переробку. Статистика показує, що подібні випадки повернень обходяться одним тільки британським рітейлерам приблизно в 1,5 млрд фунтів стерлінгів в рік (більше 45 млрд грн).

Згідно з дослідженням Checkpoint Systems, кожен п'ятий покупець набуває річ з метою її повернення в магазин надалі. Серед покупців у віці від 16 до 24 років цей показник досягає 43%.

Цікаво, чи з'явиться така бирка в Україні, де такий "хитрий шопінг" також популярний.

Слідкуйте за новинами світу мода разом з нами в розділі "Стиль і мода".

Читайте також: Чорний дует: Руні Мара в сукні від власного бренду і Хоакін Фенікс на прем'єрі "Джокера" в Нью-Йорку

Фото: відкриті джерела Мережі-->

Live Journal

Facebook



Категория: Спортивная Мода