Не знову, а знову: канадська художниця Шарона Франклін звинуватила Gucci в плагіаті


Опубликованно 10.10.2019 07:44

Не знову, а знову: канадська художниця Шарона Франклін звинуватила Gucci в плагіаті

Італійський бренд Gucci постійно потрапляє в неприємні ситуації, які, так чи інакше, стосуються тем плагіату. Тільки вщухли останні обурення, як знову Мережі вирують. Що сталося на цей раз і яке ставлення до всієї цієї історії має канадська художниця Шарона Франклін — читайте в матеріалі.

Модний дім Gucci в широких колах світу моди заробив не саму приємну репутацію. Останні роки були особливо насиченими скандальними уличениями бренду в крадіжці креативних ідей.

Так, Gucci знову опинилися в центрі скандалу: канадська художниця Шарона Франклін звинуватила італійський бренд в плагіаті.

Дівчина отримала популярність завдяки тортів з желе, в які вона поміщає різні предмети, від квітів до прикрас. Шарона ділиться своїми роботами з шанувальниками в Instagram.        Подивитися цю публікацію в Instagram

~ my work up at in LA @newimageart for PLAYDATE group show this past April ~ curated by the one and only @heatherbenjamin_

Публікація від ?otanical ?ake ?useum (@paid.technologies) 19 Чер 2019 о 5:26 PDT        Подивитися цю публікацію в Instagram

we all know who did it first @Gucci @davidjameswhite_ @alessandro_michele The highest form of flattery but, RIPPING OFF DISABLED ARTISTS IS NOT FASHION! PAY DISABLED ARTISTS! #gucci #davidjameswhite #alessandromichele

Публікація від ?otanical ?ake ?useum (@paid.technologies) 7 Окт 2019 в 10:47 PDT        Подивитися цю публікацію в Instagram

An absinthe sweet jelly I made for the @duplexduplex_ Performance earlier this year in April

Публікація від ?otanical ?ake ?useum (@paid.technologies) 8 Окт 2019 в 1:09 PDT

За словами Франклін, модний будинок сам запропонував їй попрацювати над рекламною кампанією курортної колекції 2020 року — художниця повинна була зробити свої фірмові скульптури у вигляді желейних тортів — представники Gucci навіть прислали їй угоду про нерозголошення.

Раптово бренд вирішив відмовитися від співпраці, а через деякий час Франклін побачила в Instagram Gucci фотографії з предметами, схожими на її арт-об'єкти. Після цього художниця виклала в свій Instagram пост із звинуваченнями на адресу бренду, опублікувавши в якості доказів скріншоти листувань з кількома співробітниками з команди Gucci.        Подивитися цю публікацію в Instagram

People keep DM'ing me about this asking me if it's my work and I can't be silent about it anymore. I was approached to do the SS Cruise 2020 campaign with Gucci in May, they had me sign an NDA, we spoke on the phone about going to Rome and doing the project for the beginning of July. They kept me at bay till the last minute and then ghosted me, cancelled the project then ripped me off and had someone else re-create versions of my @paid.technologies work. As a disabled artist who lives in social housing, on social assistance this was going to be a huge opportunity for me that I was really excited about. I've looked forward to sharing my concepts for a project like this since I was young and have been making these cakes since I was a kid with my grandmothers hand grown flowers. To be ripped off by a huge fashion label worth 47.2 billion dollars is more than disheartening. RIPPING OFF DISABLED ARTISTS IS NOT FASHION @gucci @davidjameswhite_ PAY DISABLED ARTISTS! @alessandro_michele #gucci #davidjameswhite #alessandromichele

Публікація від (@star_seeded) 7 Окт 2019 в 11:12 PDT

Будучи художницею з інвалідністю, яка живе в соціальній квартирі і на соцзабезпечення, я була неймовірно схвильована, отримавши такий шанс проявити себе. Я з нетерпінням чекала можливості поділитися своїми роботами для подібного проекту з тих самих пір, як почала робити ці торти, з тих самих пір, як ще дитиною збирала квіти, вирощені моєю бабусею. Бути обманутою гігантським модним брендом вартістю 47,2 мільярда доларів — це трохи більше, ніж просто розчарування. Відбирати роботу в людей з інвалідністю — це не модно.

— написала Шарона.

Поки модний будинок, ні його креативний директор Алессандро Мікеле не прокоментували звинувачення.

Нагадаємо, що раніше в одному з образів круїзної колекції Gucci модні критики розгледіли плагіат. Хутряна куртка з об'ємними дутими рукавами виразно нагадує модель, яку в 1988 році культовий кравець Деніел Дей створив спеціально для олімпійської чемпіонки з жіночої атлетики Діани Діксон. Тільки на куртці Діксон рукави були прикрашені монограмою Louis Vuitton.

Також дизайнер П'єр-Луї звинувачував Gucci в недбалості до авторського права, представивши докази, що ідея кампанії запозичена з презентації його випускної роботи. Молодий митець запустив хештеги #payyoungcreatives і #credityourinfluences і отримав активну підтримку не лише в своєму навчальному закладі, але і по всьому світу.

Слідкуйте за розв'язкою чергового скандалу Gucci разом з нами в розділі "Стиль і мода".

Читайте також: Тиждень моди в Парижі: Алекса Чанг, Рита Ора, Хана Крос та інші на показі Miu Miu

Фото: Instagram paid.technologies, відкриті джерела Мережі-->

Live Journal

Facebook



Категория: Спортивная Мода