Міланський Тиждень моди весна-літо 2020: Dolce&Gabbana і Gucci стали заключними показами
Опубликованно 24.09.2019 07:21
У Мілані завершилися покази Тижня високої моди. На подіумі демонстрували свої колекції світові бренди, в числі яких Bottega Veneta, Max Mara і Pradа. Закрили модна подія покази найвідоміших модних будинків Dolce & Gabbana і Gucci. Якими стали нові дизайнерські ідеї — дізнайтеся на ХОЧУ.
Dolce&Gabbana і Gucci представили свої колекції весна-літо 2020, які дуже відрізнялися один від одного. Розповімо докладніше про кожну.
Dolce&Gabbana весна-літо 2020
Для тих, хто тільки знайомиться зі світом моди — не дивуйтеся. Dolce&Gabbana — це компанія, яка не бажає чути нічого про мінімалізм і монохромних тенденції. Сприймайте ім'я бренду, як синонім свята і модною величності, адже Доменіко Дольче і Стефано Габбана так і надходять.
У весняно-літньої колекції дизайнери не відступилися від своїх традиційних ідей, зробивши темою своєї лінії — яскраві сицилійські джунглі. Навіть подіум став частиною шоу: весь простір було обставлено гігантськими пальмами, а леопардові принти стали яскравим підлоговим доповненням. Колекція нарядів була наповнена комбінезонами і сорочками кольору мокрого піску, аналогічні костюмах стилю сафарі.
Сукні та сарафани миготіли по подіуму, демонструючи свою розслабленість і легкість. Деталі з ніжного мережива і бахроми, в'язані елементи — все це вагомі прикраси в одязі. Топи та спідниці також перейняли на себе листяні і квіткові малюнки. Навіть різнобарвним смокингам дісталося тваринного принта.
Трохи стриманості кольору проявилося у вечірніх сукнях від дизайнерів. Напівпрозорі тканини і чорна класика суконь — розбавили екзотичний ліс на подіумі. Так, серед тропічних візерунків і всіляких тварин принтів, моделі демонстрували сміливі міні-сукні, натхненні естетикою 1990-х і облягаючі міді.
Gucci весна-літо 2020
У сезоні весна-літо 2020 Алессандро Мікеле знову всіх здивував. Але в цей раз — не ручними драконами та копіями голів, а різкою зміною настрою колекції. Сам показ Gucci пройшов в особливому просторі — стерильному білосніжному павільйоні, схожим чи то на лабораторію, то на "чисте", незалежне суспільство.
Шоу бренду почалося з 21 образу в чистому білому кольорі, кожен з яких виглядав, як варіація гамівної сорочки. На тлі цього навіть розгорівся скандал з моделлю, устроившую протест із-за схожості колекції з гамівними сорочками.
На зміну утилітарним нарядам вийшли принципово інші моделі. Одяг несла за собою протилежний настрій — емпіричної свободи, здатності переступати і не коритися, визволення і самовизначення. В нарядах були найнесподіваніші сполучення, сміливі кольори і текстури. Вся колекція дозовано доповнено символічним впізнаваним декором, який став візитною карткою бренду Gucci.
Зазвичай італієць воліє примхливість, тому найбільшим шоком всій лінії стало навмисне присутність сексуальності. Мереживні вставки, чорні вінілові чокеры, зухвалі вирізи і викликають розрізи. Мікеле подарував світові не тільки абсолютно нову колекцію, але і масу роздумів про мінливих креативних задумах бренду.
Слідкуйте за всіма модними подіями разом з нами.
Читайте також: Ukrainian Fashion Week SS 2020: три кращих показу першого дня
Фото: відкриті джерела Мережі, vogue.ua-->
Live Journal
Категория: Спортивная Мода