Вікторія Гресь презентувала нову колекцію, навіяну чином Катрін Деньов: подробиці показу


Опубликованно 13.09.2019 08:58

Вікторія Гресь презентувала нову колекцію, навіяну чином Катрін Деньов: подробиці показу

Поки наші читачі обговорювали дебют Анни Буткевич на New York Fashion Week, у нас з'явилися нові вісті з вітчизняного світу моди. Так, 1 вересня в салоні "Ренесанс" легендарний український fashion-дизайнер Вікторія Гресь презентувала нову колекцію сезону осінь-зима 2019/20 "Денна красуня", навіяну чином великої Катрін Деньов і стилізовану під моду 60-70-х років. Найцікавіші подробиці показу вже в нашому матеріалі

У колекцію увійшли дамські костюми, пальто, брюки. І, звичайно ж, візитна картка дизайнера — сукні. Побачити нову колекцію прийшли багато шанувальників бренду VG, представники фешн-індустрії, зірки театру, кіно і шоу-бізнесу: Злата Огневич, Олексій Суханов, Олександр Стоянов, Сергій Сивохо з дружиною, Ірина та В'ячеслав Дюденко, Анастасія Даугуле, Роман і Олена Муха, Ассія Ахат, Наталія Васько, Олена Філонова, Михайло Ліпаков, Анетти Жорна, Власта Шовковська, Оксана Фурса, Руслан Захарченко, Олена Гребенюк та інші...

 

Постановником показу виступив дизайнер і режисер Олексій Залевський.

Ось що сама Вікторія Гресь говорить про новий показі і концепції колекції: Дизайнер вікторія Гресь

Відверто кажучи, нашому поколінню — людям 35+, жінкам, які розуміють, що таке стиль і якість життя, неприємно в сучасному українському фешн просторі тренд несмаку. Для мене настав час повернутися до золотих стандартів і до вічної класики, яку я хочу показати через призму сучасності. Образ Катрін Деньов — "ікони стилю" на всі часи, і як не можна краще підходить під цю концепцію. Сьогодні жінки хочуть простих, зрозумілих форм і фактур в одязі, яка приносить задоволення і яка носиться не один день, — пояснює Вікторія Гресь. — Чесно, моя нова колекція — це маніфест, це виклик фаст-фэшену, коли швидко наділи — швидко викинули. Я виступаю за тривалі і теплі стосунки між одягом і людьми. Вже не кажу про сверхъактуальной проблеми сучасного світу — марнотратному використанні ресурсів і про питання утилізації. Згідно глобальної статистикою, 60% купленої одягу у світі викидається протягом дванадцяти місяців після покупки! Бренд VG — зовсім про інше. Багато клієнтів бренду зізнаються, що носять одяг від Victoria Gres по 10-15 років, дбайливо зберігають її, якщо вона потребує дрібному ремонті — приносять в майстерню при бутіку. Мені приємно, що мої сукні роками живуть у гардеробах моїх клієнток і вже передаються у спадок, будучи класикою, яка ніколи не старіє і завжди будуть в ціні.

За 26-річну історію бренду VG було представлено 62 колекції, більшість з яких мали яскраво виражену концепцію, в їх основі були використані літературні та музичні джерела і кінообрази, які набули статусу культових. "Одного разу в Америці", "Синя борода", "Grand Opera" на честь Марії Каласс, "Сажотруси", "Антон Палич", "Небезпечні зв'язки", "Оксамитова революція"... Ці фешн шоу в яких брали участь зірки кіно, театру і шоу-бізнесу, вже самі по собі стали яскравими культурними подіями України, про них досі кажуть, їх цитують... Вони увійшли в золотий фонд історії української фешн-индстурии.

Після п'ятирічного періоду проб і експериментів, який Вікторія Гресь назвала якимось "пошуком суті", дизайнер повертається до своїх витоків. Колекція "Денна красуня" обіцяє стати не менш яскравим перформенсом, який занурить присутніх у світ елегантності, якості та інтелектуального шику.

Сьогодні багато критики моди пишуть про те, що дизайнери зараз перестали створювати колекції, а демонструють набір речей. З показів зникла концепція. Мабуть, це вже нікому не потрібно? Але я не думаю, що це гарна думка і повертаюся до краси, до вічних цінностей.

— наполягає легенда української моди Вікторія Гресь .

Якщо говорити про кольорах і фактурах цієї колекції, то по суті ми спостерігаємо незнищенну любов до сірого кольору у всіх його проявах: шерсть гладка і картата, шерсть простьобана і заплисированная, шерсть для елегантних суконь і вічна "ялинка" у варіантах кейпа і пальт, штанів і жакетів. При цьому Гресь не відмовила собі в задоволенні використовувати яскраві емоційні кольори — червоний, насичений рожевий в поєднанні з коралом, смарагдовий з квітковими принтами, і складний блакитний з розкішною фактурою рогожки 21 століття.

Раніше яскравою нотою, характерною для колекцій Gres, залишилися складно-складені многофактурные вироби з тканин-компаньйонів. На цей раз це осінні міські кімоно, що дозволяють жінці виглядати одночасно шикарно і розслаблено.

Читати також Хустку і осінь 2019: як модно пов'язати аксесуар (+ самі стильні варіанти)

А хто з українських дизайнерів вам подобається найбільше?

Фото: прес-служба-->

Live Journal

Facebook



Категория: Спортивная Мода