Mary Kay KEOSME представили нову лінію білизни з соціальним підтекстом
Опубликованно 07.09.2019 03:50
У рамках Ukrainian Fashion Week SS20 бренди Mary Kay KE?SME представили капсульну колекцію білизни "Miracles". Всі деталі — у нашому матеріалі!
10% від продажу від капсульної колекції білизни "Miracles" — будуть відраховуватися в благодійний фонд "Здоров'я жінки і планування сім'ї" на підтримку програми реабілітації жінок, які зіткнулися з діагнозом раку молочної залози.
У лінійку "Miracles" увійшли 10 одиниць нижньої білизни в різних відтінках рожевого. Колекція вже доступна для покупки.
Капсульна лінійка присвячена жінці і крихкості її здоров'я. На жаль, саме рак грудей є другим по частоті поставленим діагнозом серед онкологічних захворювань. Але цей діагноз — не вирок, за умови регулярного відвідування мамолога.
Основна мета соціальної колаборації — привернути увагу громадськості до захворювання та зібрати кошти на програму реабілітації.
"Ми вдячні нашим партнерам KE?SME за те, що відгукнулися і підтримали нашу благодійну ініціативу "РОЖЕВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ". Це не просто можливість поділитися новими ідеями і здивувати клієнта, а шанс донести глибокий зміст і залучити аудиторію до важливої місії. Такі проекти надихають і дарують можливість зробити внесок у добрі справи, які змінюють світ"
— зазначила Генеральний директор Mary Kay Україна Вікторія Зоря-Яценко.
дизайнер і засновник бренду KE?SME Олена Кеося"Вперше наш бренд створив нову лінію в рожевих відтінках. Вся лінійка виконана з органічних видів тканини і на 60% складається з ручної роботи. Для мене було важливо відобразити в колекції найголовніше — чуттєвість, ніжність і унікальність кожної дівчини. Жінки — це любов, це діти, квіти на підвіконні і аромат свіжої випічки будинку. Колекція невипадково називається "Miracles", адже вона сповнена добра, і я вірю, що ми обов'язково зможемо зробити цей світ красивішим"
— прокоментувала засновниця і дизайнер бренду KE?SME Олена Кеося.
голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська"Я щаслива, що існують ініціативи, які піднімають великі соціальні питання. Неймовірно приємно бачити, як в рамках Ukrainian Fashion Week народжуються спільні колаборації дизайнерів з України та міжнародних брендів. Мода не може вирішити проблему, але вона може розповісти про неї суспільству. Щиро вірю, що силу добра не зупинити, і вдячна брендам за те, що докладають зусиль, щоб підтримати і зробити щасливими жінок України"
— прокоментувала засновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
На підтримку кампанії "РОЖЕВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ" бренди Mary Kay KE?SME представили 2 відеоролика, героїнями яких стали cancer survivors дівчата, які на власному досвіді знають, що таке рак молочної залози і кожен день ведуть з нею боротьбу.
Також вам буде цікаво: Ukrainian Fashion Week SS 2020: ТОП-3 показів четвертого дня
Фото: прес-служба Mary Kay -->
Live Journal
Категория: Спортивная Мода