Тому в 80-е: Ірина Шейк і Джіджі Хадиди стали героїнями незвичайної реклами Moschino


Опубликованно 03.07.2019 00:46

Тому в 80-е: Ірина Шейк і Джіджі Хадиди стали героїнями незвичайної реклами Moschino

Сьогодні в центрі уваги опинилися моделі Ірина Шейк і Джіджі Хадід, а все завдяки новій рекламній кампанії бренду Moschino. Відео подробиці далі у матеріалі.

Ірина Шейк з головою поринула в роботу після розставання з Бредлі Купером. Раніше ми писали, як модель блищала на показі LUISAVIAROMA, а тепер вона стала героїнею нової реклами Moschino.

Так, днями модний бренд випустив тизер до майбутнього рекламному відео. Головні ролі в ньому виконали сама Шейк, Джіджі Хадід і Джоан Смолс.        Подивитися цю публікацію в Instagram

Публікація від Moschino (@moschino) 2 Лип 2019 о 6:20 PDT

Стилістика відеороботи занурить глядача в 80-е роки, коли на піку популярності були мильні опери "Санта Барбара" і "Даллас". Саме в образах героїнь цієї епохи моделі з'являються в рекламі. Дивіться самі.        Подивитися цю публікацію в Instagram

Публікація від Moschino (@moschino) 1 Лип 2019 в 11:01 PDT

Більше новин шукайте в розділі "Новини моди".

Фото: Instagram Moschino-->

Live Journal

Facebook



Категория: Спортивная Мода