Тому в 80-е: Ірина Шейк і Джіджі Хадиди стали героїнями незвичайної реклами Moschino
Опубликованно 03.07.2019 00:46
Сьогодні в центрі уваги опинилися моделі Ірина Шейк і Джіджі Хадід, а все завдяки новій рекламній кампанії бренду Moschino. Відео подробиці далі у матеріалі.
Ірина Шейк з головою поринула в роботу після розставання з Бредлі Купером. Раніше ми писали, як модель блищала на показі LUISAVIAROMA, а тепер вона стала героїнею нової реклами Moschino.
Так, днями модний бренд випустив тизер до майбутнього рекламному відео. Головні ролі в ньому виконали сама Шейк, Джіджі Хадід і Джоан Смолс. Подивитися цю публікацію в Instagram
Публікація від Moschino (@moschino) 2 Лип 2019 о 6:20 PDT
Стилістика відеороботи занурить глядача в 80-е роки, коли на піку популярності були мильні опери "Санта Барбара" і "Даллас". Саме в образах героїнь цієї епохи моделі з'являються в рекламі. Дивіться самі. Подивитися цю публікацію в Instagram
Публікація від Moschino (@moschino) 1 Лип 2019 в 11:01 PDT
Більше новин шукайте в розділі "Новини моди".
Фото: Instagram Moschino-->
Live Journal
Категория: Спортивная Мода