Змішання стилів, асиметрія і трансформації: нова концепція бренду SOLH
Опубликованно 03.07.2019 00:46
Бренд жіночого одягу SOLH презентував нову концепцію розвитку і став 1-й студією модних метаморфоз. Оновлена ідеологія будується навколо внутрішніх і зовнішніх трансформацій, які відбуваються з дівчиною у виробах бренду.
Концепцію підкреслюють речі-трансформери, які здатні змінюватися в залежності від ваших побажань. У ДНК бренду закладено змішання стилів, асиметрія, складна архітектура речей (деконструктивізм) і відособленість від ринкових трендів.
Ще одним важливим кроком в історії SOLH є благодійна ініціатива засновника бренду Олени Хашим і співпраця з благодійним фондом "Твоя опора". Фонд опікується дитячими будинками і реанимациями медичних інститутів, забезпечуючи їх дорогими ліками і необхідним обладнанням.
Головне — щоб кожна людина на землі був щасливий і відчував турботу і любов! — впевнена засновниця благодійного фонду "Твоя опора" Валерія Татарчук. Цей посил вони транслюють світу кожен день.
Протягом усього літа з продажу кожного виробу-трансформера бренд буде передавати фонду 100 гривень. Це відмінний шанс для клієнтів SOLH приєднатися до такої важливої справи, як допомога дітям.
Образи-трансформери дозволяють перетворити базову сукню в стильний вечірній цибулю. Акцент і на контрасті тканин у виробах, а також на палітрі всієї лінійки. Бренд поєднує класичні тони з футуристичними тканинними вставками і актуальними яскравими вкрапленнями.Також не пропустіть: кращі місця сонячної Барселони у зйомці SOLH-->
Live Journal
Категория: Спортивная Мода