"Сім'я – це ті, кого ми любимо": у Мережі з'явилася нова рекламна кампанія Polo Ralph Lauren
Опубликованно 16.04.2019 06:24
"Сім'я — це ті, кого ми любимо" — саме так називається нова глобальна рекламна кампанія Ralph Lauren весна-літо 2019, в основу якої лягла ідея гармонії і духовної спільності. Дивіться фото і дізнайтеся подробиці далі у матеріалі від ХОЧУ!
Для рекламної компанії Polo Ralph Lauren задіяли представників восьми груп різної культурної та етнічної приналежності — від сімей, які складаються з декількох поколінь, до одностатевих пар і так званих chosen families, сімей в яких люди самі обирають собі ролі.
Продовжуючи тему різних поколінь, порушену в ювілейному шоу, учасники кампанії уособлюють минуле, сьогодення і майбутнє бренду. Серед них — моделі, які представляли Polo Ralph Lauren в ранні роки, а також нинішні друзі бренду разом зі своїми сім'ями.
Джонатан Боттомли, директор з маркетингу розповів детальніше задумку реклами: Джонатан БоттомлиДиректор з маркетингу Polo Ralph Lauren
Творче бачення Ральфа завжди ґрунтувалося на зрозумілих цінності, а концепція сім'ї незмінно була основоположною для наших брендів і для нашого бізнесу. Кампанія Family is who you love про те, що сім'я має різне значення для кожного з нас. Ми живемо в світі, де важливість сім'ї більше і ширше, ніж коли-небудь раніше. Ми вважаємо, що це один з найбільш позитивних і потужних об'єднуючих факторів сьогодні. Ідея, що стала лейтмотивом показу, приуроченого до 50-річчя бренду, співзвучна культурі нашого бренду, і ми віримо, що вона знайде відгук в серцях споживачів по всьому світу.
Кампанія "Сім'я — це ті, кого ви любите" триватиме з квітня по червень по всьому світу.
Також дивіться кадри нової фотосесії Кайлі Дженнер.
Читати також Названо найдорожчий бренд одягу у світі
Фото: відкриті джерела в МережіТвітнуть -->
Live Journal
Категория: Спортивная Мода