Сім'я Шумахера опублікувала останнє інтерв'ю гонщика перед фатальною травмою
Опубликованно 29.11.2018 00:26
Фото - Sports.ru
Родичі і менеджери семиразового чемпіона Формули-1 Міхаеля Шумахераприйняли рішення опублікувати останнє відео-інтерв'ю з легендарним пілотом, яке було записано напередодні його фатальною травми.
Нагадаємо, що Шумахер вдарився головою об камінь під час відпочинку на гірськолижному курорті в Альпах 29 грудня 2013 року. Після цього він переніс багато операцій і штучну кому.
3 січня Шумахеру виповниться 50 років, у зв'язку з цим офіційний сайт гонщика вирішив нагадати уболівальникам голос Червоного барона, вперше опублікувавши відео, зняте 30 листопада 2013 року:
Найбільш емоційний титул
«Безумовно – гонка на «Сузукі» в 2000-му з Ferrari. 21 рік до цього Ferrari не вдавалося виграти чемпіонат, чотири роки я сам терпів поразки. І ось нарешті ми виграли блискучу гонку тоді на «Сузукі» і змогли перемогти у чудовому чемпіонаті».
Найповажніший суперник
«За всі 20 років у Формулі-1 я безумовно поважаю Міку Хаккінена більше всіх. За чудові битви і міцні особисті відносини».
Фізичні вимоги «Ф-1»
«Формула-1 дуже важка. Без посилення гальм і керма в минулому вона була ще складніше порівняно з сучасністю. Але в будь-якому випадку вона залишається одним з найбільш вимогливих видів спорту в світі, так що для неї необхідна значна підготовка».
Кумир дитинства
«Коли я ще ганявся в картингу в глибокій молодості, я спостерігав за Айртоном Сінної. А ще за Вінченцо Соспири (чемпіон Формули-3000, одна спроба кваліфікуватися у Ф-1). Я захоплювався його здібностями пілотувати карт. Але справжнім кумиром для мене був Тоні Шумахер (воротар «Баварії», «Шальке» і збірної Німеччини), тому що він був чудовим футболістом».
Сумніви у здібностях
«Рекорди — це одне. Сумніви ж дуже важливі для того, щоб не звалюватися в самовпевненість. Потрібно залишатися скептиком, шукати нові кордони для поліпшень. Я завжди відчував, що недостатньо хороший і що мені треба і далі працювати над собою. Думаю, це один з рецептів, які зробили мене тим, хто я є зараз».
Командний або індивідуальний спорт
«Наскільки я знаю, успіх у будь-якому випадку і в будь-якій життєвій ситуації залежить від командної роботи. Ти сам можеш робити? що робиш, але з командою ти будеш набагато сильніше. Формула-1 – командний вид спорту. І я є доказом цього».
Три періоду кар'єри
«Якщо згадати три команди, за які я ганяв – «Benetton», «Ferrari» і «Mercedes» – у мене були досить схожі місії. Спершу ми будували команду «Benetton» протягом чотирьох-п'яти років перед досягненням перемог. Те ж саме було і в «Ferrari». Ми намагалися провернути те ж саме і в «Mercedes» за менший проміжок часу. Так, у цих періодів було дещо спільне – Росс Браун».
Кого аналізував у гонці за покращеннями
«Коли розвиваєшся і шукаєш нову ступінь, уважно вивчаєш не тільки машину, але і себе, так і інших пілотів теж. Причому не тільки топів, але і всіх інших. Я так і робив. У кожного була своя особливість, в якій мені хотілося розібратися».
Користь картингу
«Картинг відмінно готує для подальшого розвитку кар'єри в будь-якої гілки автоспорту, тому що він тренує безліч особистих навичок і вчить різних сфер індустрії. Але найбільше в картингу вчишся боям: гонок колесо в колесо».
Чи можливо досягти вершини на одному таланті
«Талант важливий як в автоспорті, так і в будь-якому іншому виді спорту. Але його не вистачить. Потрібно розвивати безліч різних навичок. Картинг — відмінна база для демонстрації таланту, але там же відбувається і усвідомлення безлічі інших вимог для кар'єри гонщика».Читайте також:
Категория: Авто Спорт