Lacoste поміняли фірмовий логотип на зображення зникаючих тварин
Опубликованно 10.03.2018 00:10
Модний бренд Lacoste відомий своїм фірмовим логотипом зеленого крокодила, вирішив змінити фірмовий знак на деякий час. І ось чому.
Lacoste вирішив на час позбутися від свого фірмового логотипу, запустивши лімітовану колекцію одягу у співпраці з благодійною організацією, яка займається охороною природи.
На футболках з нової лімітованої лінійки замість відомого крокодила, з'явиться логотип з зображеннями десяти різних видів тварини, які зараз знаходяться під загрозою зникнення.
Агентство ВЕТС розробив колекцію разом із Міжнародним союзом охорони природи (International Union for Conservation of Nature). На футболках з нової лінійки з'явилися такі тварини, як суматранський тигр і каліфорнійський кондор. Бренд створив у цілому 1775 поло, і кожна сорочка з певним тваринним буде випущена в кількості, що відповідає числу його збережених в природі особин. Кількість тварин, що залишилися одних видів не перевищує 30, інших — 450 примірників.
Придбати товари з лімітованої серії можна в онлайн-магазині бренду. Виручені від продажу кошти підуть на програми підтримки зникаючих видів.
Таким чином Lacoste починають трирічне співробітництво з Міжнародним союзом охорони природи. Кампанія розроблена в агентстві BETC Paris.Поділитися Твітнуть -->
Live Journal
Категория: Спортивная Мода