Все навпаки: нідерландський бренд Suitsupply запустив кампанію #nodressingmen проти об'єктивації жінок


Опубликованно 09.11.2017 06:00

Все навпаки: нідерландський бренд Suitsupply запустив кампанію #nodressingmen проти об'єктивації жінок

Відомий нідерландський бренд чоловічих костюмів Suitsupply запустив дочірній бренд Suistudio, що спеціалізується на жіночих ділових костюмах. Для реклами бренду обрали яскравий старт: у соціальних мережах запустили кампанія #nodressingmen, спрямовану проти об'єктивації жінок. Розповідаємо, що це означає і чому це важливо.

Рекламна кампанія #nodressingmen приурочена до відкриття магазину Suistudio в Нью-Йорку в кінці жовтня. На фото повністю одягнена модель Ріанна тен Гакен позує в модних брючних костюмах, в той час як чоловіки-моделі відіграють роль красивих частин тіла. Чому цей кампейн заслуговує уваги? Тому, що зазвичай роль «оголеного реквізиту» виконують жінки. Не лише в модній індустрії, але і в кіно, порнографії, у відеокліпах і т. д. Такий стан речей пов'язаний з тим, що в давнину рабів заборонялося носити одяг та особисті речі, а чим більш високе становище займав чоловік, тим більше одягненим він з'являвся на публіці, демонструючи свій високий статус. Подібне ставлення до оголеного тіла дійшло і до наших днів, тому люди без одягу поруч з одягненими людьми відчувають себе більш вразливими, беззахисними і залежними.

Suistudio #nodressingmen

Це добре пояснює, чому в масовій культурі жінки набагато частіше зображуються оголеними, ніж чоловіки. Справа в об'єктивації: після переходу до патріархального укладу життя цінність жінки як особистості і рівноправного учасника соціального процесу критично знизилась, впавши до функції дітонародження, вигідного обміну, обслуговування і сексуального задоволення. У цьому сенсі об'єктивація, в тому числі сексуальна, ? це сприйняття людини як товару або об'єкта для будь-якого використання, без урахування його особистості або здатності відчувати почуття (Wikipedia). Объективируя жінок в рекламі та ЗМІ, бренди і рекламодавці ігнорують їхні особисті та інтелектуальні можливості і здібності і зводять образ жінки до стереотипного зображення інструменту для задоволення чужого сексуального бажання, яке вона викликає, але не обов'язково відчуває сама.

Suistudio #nodressingmen

З-за неймовірно масштабного тиражування таких зображень, відео та кінообразів, жінок оцінюють по зовнішності, прирівнюючи їх цінність до їх сексуальної привабливості. Це призводить до серйозних психологічних наслідків: бум булімію та анорексію, постійне невдоволення собою і залежність від пластичних операцій, розлади харчової поведінки і, як наслідок, ожиріння, депресії, занижена самооцінка, відчуття провини, сорому, страху і огиди по відношенню до себе, так як відповідати усім стандартам краси складно, дорого і часто болісно. Очевидно, що об'єктивацію зручно та вигідно використовувати для просування товарів і послуг, так як залякана і незадоволена собою жінка купить все, що завгодно ? і навіть крем від целюліту ? щоб отримати статус, повагу і увагу суспільства і його окремих індивідуумів.

Suistudio #nodressingmen

Таким чином, за допомогою кампейна бренд Suistudio убив одразу двох зайців: по-перше, брючні костюми, тема андрогинности та інші відсилання до образу working girl в епоху становлення рівноправності в тренді в 2017-му ? на хвилі «четвертої хвилі фемінізму». І, по-друге, з допомогою прикладу «навпаки» бренд показав, наскільки безглуздо, абсурдно і антигуманно виглядає звична для нас картина світу, в якій напівоголена молода дівчина під руку з чоловіком в діловому костюмі не викликає подиву.

Suistudio #nodressingmen



Категория: Спортивная Мода