Фіналісти конкурсу New Fashion Zone показали обличчя сучасної української моди


Опубликованно 09.11.2017 06:00

Фіналісти конкурсу New Fashion Zone показали обличчя сучасної української моди

21 вересня пройшов фінал міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone (NFZ), який став відправною точкою для всіх учасників події. New Fashion Zone — соціальний проект для розвитку і просування молодих дизайнерів в Україні. Фінал fashion-події пройшов у столиці в торговельному центрі «Променада Центр», на території якого також состоялосьофициальное відкриття «Made in Тут» — дизайнерського простору, де вже з жовтня розмістяться українські бренди одягу, взуття та аксесуарів.

В цьому році на конкурсі було представлено 29учасників у 6номінаціях: Kids, Ділова мода, Вечірня мода, Чоловіча мода, Casual, Арт-костюм. Конкурсанти показали своє бачення компетентному журі, у складі якої були провідні фахівці індустрії: Серж Смолін(ідеолог і творець бренда Idol) Лаура Овакимян(співвласниця бутіка WARDROBE Selected Clothes), Ладик Костандян(засновник Just In Space), Галина Матвійчук(керуюча Corner Boutique Concept), Дар'я Фрейн(головний редактор і засновник styler.com.ua), Наталія Логвин(PR-директор інтернет-магазину одягу та взуття «Модна Каста») Наталія Луста(fashion-редактор Hochu.ua), Валентин Кармінський(засновник української fashion-фотографії) та інші.

Переможці конкурсу отримали можливість комплексного розвитку свого бренду при безпосередній підтримці представників advisory-board і партнерів заходу,а також зможуть відшити колекцію з подальшою її реалізацією в столичних концепт-сторах і інтернет-магазинах. Крім цього, фіналістам надається піар-супровід і консалтинг по бренд-менеджменту від провідних фахівців індустрії.

З урочистим привітанням від ведучого заходу Салавы Соломко було визначено відкриття конкурсного змагання. Свої побажання молодим дизайнерам перетворити свою пристрасть до створення стильних і якісних речей в прибутковий бізнес, продюсер NFZ-Community Марія Терехова, а так само директор NFZ платформи Юлія Poriadina-Грывнак, відкрили серію показів. Далі вся увага публіки була прикута до подіуму, так як саме там було уособлення сучасної української моди в інтерпретації fresh faces.

Дитяча мода може бути красивою, функціональної і практичною з цим меседжем на подіум вийшла Ірина Завилинскаята здобула перемогу в номінації Kids.

Вечірня і Ділова мода стали переконливим продовженням фешн-історії з брендами dmytro furayev, Sindarova, Katrin Kym, Olga Shyrai, Lana Bulaggiта іншими, які показали своє бачення даних модних категорій в урбаністичних тональностях. Фаворитами журі стали Людмила Синдароваі Ольга Ширай.

Справжнім модним відкриттям і кульмінацією дня стали номінації «Чоловіча мода» і «Casual», де було представлено максимальна кількість журі, показано найбільше нестандартних стилістичних рішень і задіяно трохи епатажу. Таким чином, подіум NFZ побачив анімалістичний хорор-показ від бренду VARDIKYAN, інтеграцію української поезії вироби Double Me, східні мотиви в діджитал епосі і серію інших тематичних підходів. Великим сюрпризом став вихід самої харизматичною моделі України - Віктора Столяренкоу показі GUASH, який вже встиг себе зарекомендувати минулого тижня моди Ukrainian Fashion Week, а так само в декількох кампейнах провідних українських брендів.

Представники журі не шкодували коментарів про події, ведуча світських заходи Марися Горобець, проявила свій інтерес до соціального проекту:

«Я в українській моді вже 15 років і пройшла транформацію від звичайного журналіста, який був присутній на всіх бекстейджах та прес-конференціях, до ген-продюсера UKRAINIAN FASHION CHANNEL, яким я керувала 4 роки. На моїх очах бренді стали легендами – і почали виступати на Нью-Йоркському тижню моди Це колосальна робота і колосальні витрати - а завдяки NFZ вони можуть проявити себе, продемонструвати, показати, що вони створють, на цьому етапі їм дуже важлива оцінка!».

З самого ранку на майданчику конкурсного змагання почав свою роботу New Fashion Zone Market. 50 українських дизайнерів представили свої вироби, всім гостям заходу і стали учасниками невеликого спецпроекту по перевтіленню в якому брали участь зірки українського шоу-бізнесу: Світлана Вольнова, Юлія Войс, Марися Горобець, з під кураторством провідних стилістів Юлії Дугановойі Кирила Савченко. Над іміджем учасників заході працювали професійні майстри французької мережі салонів краси Jean Louis David.

Завершальною номінацією стала Арт-костюм, де була свобода самовираження у сплетіннях складних конструкцій дизайнерського авангарду. Першість дісталося Оксані Манкевич(GUASH).

Ближче до кінця заходу, творча команда NFZ-Community підготувала незвичайний флешмоб #Іп100лляция, — в масивному хмарі метафану, 100дизайнерів ком'юніті вийшли у своєму одязі і зробили колективну селфи-сесію, для наочної демонстрації як виглядає українська мода в розумінні молодих і талановитих.

Невід'ємною частиною кожного конкурсу є нагородження переможців, де були визначені переможці і фаворити в категорії «special prize»: Ірина Завилинская, Людмила Синдарова, Ольга Ширай, Оксана Манкевич (2 номінації), Карина та Аліна Гаевые.

Підсумував еволюція міжнародного конкурсу New Fashion Zone, резидент проекту Зростання Дикої

«Я в конкурсі NFZ вже 3-й рік! Стежу за прогресом, хлопці-організатори — молодці! Конкурс приголомшує своїми обсягами і креативом, змінилася вже третій майданчик, чим далі — тим крутіше, сподіваюся, в наступному році він буде проходити в «Олімпійському!»

Досконалість дизайнерських ідей втілюється з б'юті-партнером — мережею магазинів BROCARD.

Захід відвідали:В'ячеслав Дюденко, Дарина Ядерна, Серж Смолін, що Зростання Дикої, Оганес Хачатрян, Галина Герасимова, Наталія Логвин, Валентин Кармінський, Ольга Олійник, Світлана Вольнова, Юлія Войс, Ладик Костандян, Марися Горобець та інші.

Партнери заходу: Мода Текстиль, Fashionology, IZUM.ua, Jean Louis David, ТЦ Променада Центр, Styler, Hochu.ua, JOY, Wardrobe Selected Clothes, STUFF Kyiv Sewing Company, Woman Magazine, Clutch, Burda Style, Академія стилю і дизайну Andre Tan



Категория: Спортивная Мода